Gå til innhold

Er dette skikkelig kjip å gi i gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg e ri en ekstremt presset situasjon på jobb nå og har ikke et minutt til overs før om to uker. Min søster bor på andre siden av landet, og vi skal ikke feire jul med dem i år. Så det haster med å få sendt gaver. 
Nå vurdere jeg å bare bestille gaver til alle sammen på nett, og få dem sendt direkte til henne, ferdig innpakket.
På Rituals sin nettbutiokk har sånne gavepakker med diverse sett av kremer, såper og sånt. Søsteren min har to barn, en gutt på 19 og en jente på 15, pluss mannen da. Er det UTROLIG kjipt og kjedelig hvis alle får et sett hver? Det fins ulike typer, også til menn.

(https://www.rituals.com/no-no/gaver/gavesett?gclid=Cj0KCQiAwf39BRCCARIsALXWETyGqfk2cZh20UfD4OKh-pxzl8aXFPE4TG_b0_plEVX_NBqnnZROwEUaAjlpEALw_wcB&gclsrc=aw.ds)

Selv tror jeg hadde blitt litt glad for noe sånt, men er mer usikker på de mannlige familiemedlemmene....

Anonymkode: a3eaf...ef7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kvinnelige delen av oss hadde blitt overlykkelig for slike gaver, mens mennene nok hadde vært mer lunkne. Men absolutt takknemlige altså, såpe og kremer bruker de jo, de også. 

Anonymkode: 1dc96...901

Skrevet

Ikke kjipt. De skal uansett være glade de får noe ☺️

Anonymkode: 55e0e...d81

Skrevet

Du kjenner dem jo og vet hva de liker. Her i huset hadde en av jentene likt gaven, på tross av at den virker upersonlig. Jeg, mannen og den andre dattere  min hadde takket pent og kastet det hvis vi ikke hadde noen å gi det videre til.

Anonymkode: 161c0...540

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Jeg e ri en ekstremt presset situasjon på jobb nå og har ikke et minutt til overs før om to uker. Min søster bor på andre siden av landet, og vi skal ikke feire jul med dem i år. Så det haster med å få sendt gaver. 
Nå vurdere jeg å bare bestille gaver til alle sammen på nett, og få dem sendt direkte til henne, ferdig innpakket.
På Rituals sin nettbutiokk har sånne gavepakker med diverse sett av kremer, såper og sånt. Søsteren min har to barn, en gutt på 19 og en jente på 15, pluss mannen da. Er det UTROLIG kjipt og kjedelig hvis alle får et sett hver? Det fins ulike typer, også til menn.

(https://www.rituals.com/no-no/gaver/gavesett?gclid=Cj0KCQiAwf39BRCCARIsALXWETyGqfk2cZh20UfD4OKh-pxzl8aXFPE4TG_b0_plEVX_NBqnnZROwEUaAjlpEALw_wcB&gclsrc=aw.ds)

Selv tror jeg hadde blitt litt glad for noe sånt, men er mer usikker på de mannlige familiemedlemmene....

Anonymkode: a3eaf...ef7

Jeg hadde blitt kjempeglad. 

Anonymkode: af220...717

Skrevet

Kvinne her.... Ikke min drømmegave å motta.... Fikk gavesett fra Rituals i fjor. Synes det lukter alt for mye, så det støver ned på badet. Mannen min hadde nok satt enda mindre pris på en sånn gave.... MEN: det er jo et marked for dette, så sikkert mange som setter pris på det... 

Anonymkode: 85629...551

Skrevet

Synes det er en fin gave å gi jeg.

Her i huset hadde det blitt brukt, og alle ville blitt glade for det, også mannebeina ;)

Bare kjøp noe de faktisk bruker, dusjssåpe, sjampo osv. Mine menn (17, 19 og 50 år) bruker ikke bodylotion og sånne ting. Men håndkrem bruker de da.

Anonymkode: bf9c9...250

Skrevet

Jeg liker ikke slike ting selv, så jeg hadde blitt litt skuffet (inni meg) dersom noen som liksom skulle kjenne meg da gir meg dette. Jeg bruker kun vanlig dusjsåpe og ingen andre kremer enn en til ansiktet som jeg selv kjøper på apoteket. 

Anonymkode: bbad0...1bb

Skrevet

Jeg liker absolutt ikke sånne ting selv. Her hadde det støvet ned, blitt kastet eller gitt til noen andre. Så her huset hadde det vært en skikkelig kjip gave, og jeg hadde blitt litt skuffet over min søster. Hva med å heller bruke 30 min på netthandel med litt mer personlige gaver til hver enkelt? Gavene kan vel sendes direkte til din søster, og dersom nettbutikkene ikke pakker inn, kan vel hun gjøre det for de andre familiemedlemmene?

Anonymkode: 05098...9f6

Skrevet

Liker ikke de gavesettene. Hva med ulike bøker etter interesse? Adlibris pakker inn mener jeg....

Anonymkode: 1d4fe...8b3

Skrevet

Kipt å kjøpe samlebåndsgave. Jeg synes sånne sett lukter for mye. 18 åringen her ville takket pent, men ikke brukt det. Mannen har eksem, så han er skeptisk til ting som lukter mye.

hva er vits med å gi gave når man kjøper «likt» til alle bare for å bli ferdig? 

Anonymkode: b92c0...2d8

Skrevet

Jeg har en mor, en tante, en kusine og en far (!!) som ønsker seg produkter fra Rituals😅🙌🏼

Anonymkode: 356c2...38d

Skrevet

Jeg ville blitt glad.  Jeg bryr meg ikke om gaver er personlige, jeg setter stor pris på å få noe som kan brukes.  

Alternativt må jo søsteren din og familien hennes gi beskjed om hva de ønsker seg.  Hvis du vet hvilken bok Per ønsker seg og hvilken stillongs Kari ønsker seg så kan du jo heller kjøpe det.  

Anonymkode: f5f79...a7c

Skrevet

Jeg og min datter ville blitt glad for en sånn gave. Jeg har selv kjøpt slike til 3 stk  til jul (to jenter på 15 og en gutt på 19). 

Anonymkode: e8f38...170

Skrevet

Jeg elsker Rituals, men ser jo her at ikke alle gjør det. Men du som kjenner dem, vet kanskje best om treffer?

Anonymkode: cb8f0...7e2

Skrevet

Jeg regner med at du kjenner de litt og vet om de bruker slikt eller ikke. 
Her i huset så hadde nok dette blitt gitt videre til andre, for her er det parfymefritt for alle pga en i huset ikke tåler at andre bruker parfyme. Selv faren til ungene klarer å gi de slike pakker, selv om han vet de ikke tåler. Min søster blir veldig glad når vi får slikt, for da ender de som oftes hos henne nemlig. 
Jeg har aldri likt å få slikt, jeg bruker ikke noe mer enn såpa og shampooen som står i dusjen og alt annet blir dill dall jeg ikke bruker. 

Anonymkode: 25e0f...756

Skrevet

Jeg liker det ikke,  men vet at andre elsker det. Antar du kjenner din egen søster godt nok til å vite om hun vil like det og så kan du evt spørre henne om resten av familien vil like det. 

Anonymkode: d1b26...047

Skrevet

Bestill nå heller gavekort til en butikk. Såpe og hudkrem til 19-årig gutt? Eh nei

Anonymkode: 63824...bc0

Skrevet

Migrenefremkallende for min del. Men har gitt det slev i gave til stemor. Hun har spart på den i to år.. Nå lukter den vel ikke så godt. 

Jeg ville heller bestilt gavekort på nett. Ditt gavekort. Kan lage personlig kort, laste opp bilde. 

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad, og det hadde nok mannen min også blitt. Vi blir derimot ikke glad for gavekort, som en annen i tråden foreslår, rett og slett fordi vi er for dårlige til å bruke det.

Skrevet

Her hadde vi ikke blitt glad for det. Jeg tåler ikke parfyme.

Hva med brettspill til alle, vi som familie er veldig glad i brettspill. Og koselig å få det i jula.

Anonymkode: 8ecb7...dd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...