Anonym bruker Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 Nå har jeg hatt vondt i lungene snart 3 uker, startet med veldig sår hals. Litt tett i nesen og tett i ørene. Jeg er for det meste hjemme om dagene da jeg er kronisk syk. Jeg tenker lungebetennelse med en gang. Ikke corona. Det er ingen tilfeller av det her inne. Men hva bør jeg gjør? Anonymkode: 1d8af...9e0
Anonym bruker Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Nå har jeg hatt vondt i lungene snart 3 uker, startet med veldig sår hals. Litt tett i nesen og tett i ørene. Jeg er for det meste hjemme om dagene da jeg er kronisk syk. Jeg tenker lungebetennelse med en gang. Ikke corona. Det er ingen tilfeller av det her inne. Men hva bør jeg gjør? Anonymkode: 1d8af...9e0 Teste deg for korona Anonymkode: a9293...943
Anonym bruker Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 Hvis du mistenker lungebetennelse så ville jeg kontaktet fastlegen, så fikk han bestemme hva som sulle gjøres videre. Anonymkode: 82fd5...388
Anonym bruker Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 Kontakt lege og få deg testet for korona - det burde du gjort da du fikk sår hals for tre uker siden. Anonymkode: 03462...270
Anonym bruker Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 Jeg mener du skulle ha testet deg for lenge siden, og så ha kontaktet legen også for lenge siden. Corona symptomene er veldig like veldig mye annet og alle opplever de likt. Jeg skjønner at coronaen brer seg når folk tror de ikke har det og dermed ikke tester seg. Hadde ikke nabojenta vist at det var litt corona i byen her så hadde hun nok ikke testet seg, for hun hadde såvidt forkjølelsessymtomer. Hun sitter på isolasjon på tredje eller fjerde uka nå. Like gøy å se henne fra vindu, for hver kveld går hun frem og tilbake på gangveien utenfor. Da er det ingen ute her og hun kan få bevegd kroppen, noe den ikke gjør inne når hun kun kan være på sitt soverom. Hun har ingen symptomer lengre, men siste test var også positiv. Her i huset testes det for hver minste ting. Jeg skal ikke smitte noen ved å tro jeg ikke har corona, det samme mener ungene. Det gjør ingenen ting å bli pillet litt i nesa. Anonymkode: 63646...73a
Anonym bruker Skrevet 25. november 2020 #6 Skrevet 25. november 2020 Ta en korona test først , hvis den er negativ så kontakter du legen. Anonymkode: b8643...b3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå