Gå til innhold

Du våkner i dag og etter ti minutter må du spy..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det først su tenker feiler deg? Kan ikke være gravid.

Anonymkode: 6786c...457

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, omgangssyke da. Du må ihvertfall holde deg hjemme i 24/48 timer. For å være grei mot alle oss andre som helst ikke vil bli smittet rett før jul. 

God bedring. 😊

Anonymkode: ec4c8...6e5

Skrevet

Om jeg ikke var gravid ville jeg tenkt det var omgangssyke...

Tenker du noe annet?

Anonymkode: 876a7...9d8

Skrevet

Fyllesjuk 😂 

Anonymkode: 3be15...3bd

Skrevet

Omgangssyke eller mulig korona.

Anonymkode: 45c77...bef

Skrevet

Med min historie ville jeg tenkt

1. Gravid.

2. Omgangssyke.

Skrevet

Hadde vært meg så hadde jeg tenkt gravid. Hvis ikke det var ett alternativ så hadde jeg tenkt omgangssyke eller corona.

Anonymkode: 02d1f...f4b

Skrevet

Omgangssyke sannsynligvis. 

Anonymkode: 681b4...f6b

Skrevet

Omgangssyke eller matforgiftning, det første er mest sannsynlig. 

Anonymkode: db7b7...a44

Skrevet

For meg kunne det vært tette bihuler. Da har jeg lett for å bli kvalm og må brekke meg om morran. 

Skrevet

For meg hadde jeg tenkt omgangssyke og holdt meg hjemme.

Anonymkode: 50e88...3a0

Skrevet

Da hadde det vært fordi jeg er skikkelig trett og sliten. Har det slikt et par ganger i uken under mørketiden. Hvis jeg hadde fortsatt vært dårlig utover morgenen/dagen hadde jeg tenkt omgangssyke.

Anonymkode: 52362...f96

Skrevet

Nå er jeg gravid da, men sånn normalt sett ville jeg tenkt omgangssyke. Har aldri vært uplanlagt gravid, så ville ikke mistenkt det pga oppkast. 

Anonymkode: 5a2af...731

Skrevet

Jeg har knapt noengang omgangssyken, så min første tanke ville vært om jeg hadde fått korona. Er svært få ganger i livet jeg har kastet opp.

Anonymkode: 06551...d2b

Skrevet

For meg hadde det vært pga lav hvilepuls, når jeg virkelig sover rolig kommer den ned i 45 og da blir det litt dårlig sirkulasjon gitt..  dermed blir jeg kvalm og uvel (har ofte kastet opp) til ting justerer seg igjen, 5/10 minutter så er det greit. Alternativt migrene, men da har jeg som regel våknet i løpet av natta også.. 

Anonymkode: 59636...25a

Skrevet

Da hadde jeg fått full panikk å tenkt at jeg var gravid,noe som overhodet ikke hadde  passet seg ettersom jeg bare har vært sammen med kjæresten i 3 mnder. 

Neste tanke hadde vært omgangssyken. 

Skrevet

Helt vanlig for meg

Anonymkode: 857eb...052

Skrevet

Omgangssyke eller noe jeg hadde spist 

Anonymkode: 1319c...b29

Skrevet

Det åpentlyste er jo omgangssyke. Matforgiftning ville nok merkes tidligere. Når jeg har reagert på noe jeg har spist HR jeg blitt kvalm i løpet av en-to timer.

Hos meg kan jeg ellers våkne kvalm om fordøyelsen min klusser litt eller jeg er litt forstoppet. Jeg har også opplevd det i forkant av en kraftig infeksjon med feber. Barna mine starter ofte sykdomsepisoder på denne måten. Både diaré og oppkast. Så vi tror alltid det er omgangssyke. Men de kaster gjerne bare opp en gang og/eller får en omgang med løs mage, for så ligge dager med influensa. Og siden ingen andre i familien blir smittet selv om vi er i nærkontakt med oppkastet, så tenker vi at det ikke kunne være det.

Hvordsn går det med deg nå?

Anonymkode: f0d4e...afe

Skrevet

HI

Hei! Jeg kastet opp en gang, ikke mer. 
Gikk selvsagt i krisemodus etterpå å tenkte korona selv. Men jeg var ikke mer dårlig i går. På ingen måter. 

Er fin i dag. Ingen oppkast. Ingen ting. Har holdt meg hjemme hele tiden, ingen fare.

Det var veldig rart. Jeg spyr aldri.. 

Skrevet

Radioaktiv stråling (på grunn av jobb).

Anonymkode: b3d6b...6ce

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Radioaktiv stråling (på grunn av jobb).

Er sykemeldt..

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Er sykemeldt..

Åja, jeg misforsto. Jeg trodde spørsmålet var hva jeg ville tenkt hvis jeg opplevde det. Jeg vet ikke hvorfor du er blitt syk. Jeg ville spurt lege, om jeg var deg. For å være sikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...