Anonym bruker Skrevet 24. november 2020 #1 Skrevet 24. november 2020 Ser så fint ut... Drømmer. Perfekt for romantisk partur eller fint med barna? 9 og 13 år. Anonymkode: 7220b...77c
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. november 2020 #2 Skrevet 24. november 2020 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Ser så fint ut... Drømmer. Perfekt for romantisk partur eller fint med barna? 9 og 13 år. Anonymkode: 7220b...77c Drømmereise for meg også. Både med mannen alene og guttene 😊. Følger denne tråden. Spent!!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2020 #3 Skrevet 24. november 2020 Ikke vært der, men drømmer om en reise dit selv Anonymkode: 5af82...c91
beef sister Skrevet 24. november 2020 #4 Skrevet 24. november 2020 49 minutes ago, Anonym bruker said: Ser så fint ut... Drømmer. Perfekt for romantisk partur eller fint med barna? 9 og 13 år. Anonymkode: 7220b...77c Ja, to ganger - begge gangene med partner. Fantastisk destinasjon med unike hotell, natur (det er mye muligheter, slik som ridetur), gode restauranter og masse historie. Kan være en fin destinasjon for barn også; morsomt med huler, grotter og underjodiske byer. Tror det er en aldersgrense for ballongturer, men jeg har aldri undersøkt. Jeg ville unngått å reise om sommeren.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2020 #5 Skrevet 24. november 2020 38 minutes ago, beef sister said: Ja, to ganger - begge gangene med partner. Fantastisk destinasjon med unike hotell, natur (det er mye muligheter, slik som ridetur), gode restauranter og masse historie. Kan være en fin destinasjon for barn også; morsomt med huler, grotter og underjodiske byer. Tror det er en aldersgrense for ballongturer, men jeg har aldri undersøkt. Jeg ville unngått å reise om sommeren. Hvilket hotell bodde dere på og hva koster det for hotell der? Anonymkode: 12b35...5c5
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. november 2020 #6 Skrevet 25. november 2020 beef sister skrev (13 timer siden): Ja, to ganger - begge gangene med partner. Fantastisk destinasjon med unike hotell, natur (det er mye muligheter, slik som ridetur), gode restauranter og masse historie. Kan være en fin destinasjon for barn også; morsomt med huler, grotter og underjodiske byer. Tror det er en aldersgrense for ballongturer, men jeg har aldri undersøkt. Jeg ville unngått å reise om sommeren. Misunnelig 😊 når på året ville du anbefale å reise?
beef sister Skrevet 25. november 2020 #7 Skrevet 25. november 2020 2 hours ago, mamma til adhd gutt<3 said: Misunnelig 😊 når på året ville du anbefale å reise? Jeg har vært der i mai og oktober, begge deler var bra. Ville nok reist i april-mai eller september-november.
beef sister Skrevet 25. november 2020 #8 Skrevet 25. november 2020 15 hours ago, Anonym bruker said: Hvilket hotell bodde dere på og hva koster det for hotell der? Anonymkode: 12b35...5c5 Tror nok du kan finne hotell i alle prisklasser.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2020 #9 Skrevet 25. november 2020 Hei, ja har vært der. Utrolig mye stilig å se og oppleve. Ville anbefalt dere å prøve å bo i et av de hotellene som er bygd inn i fjellet. Hva med en uke i Kappadokia og en uke i Dalyan? Ligger ved havet mot Hellas. Anonymkode: 91c33...bec
Anonym bruker Skrevet 25. november 2020 #10 Skrevet 25. november 2020 7 hours ago, beef sister said: Tror nok du kan finne hotell i alle prisklasser. Ok men hvof har du bodd? Anonymkode: 12b35...5c5
beef sister Skrevet 25. november 2020 #11 Skrevet 25. november 2020 9 minutes ago, Anonym bruker said: Ok men hvof har du bodd? Anonymkode: 12b35...5c5 Her: https://www.museumhotel.com.tr/en/ og her: https://www.seraphimcavehotel.com/
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. november 2020 #12 Skrevet 25. november 2020 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hei, ja har vært der. Utrolig mye stilig å se og oppleve. Ville anbefalt dere å prøve å bo i et av de hotellene som er bygd inn i fjellet. Hva med en uke i Kappadokia og en uke i Dalyan? Ligger ved havet mot Hellas. Anonymkode: 91c33...bec Høres fantastisk ut!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå