Gå til innhold

Noen som har vært i Kappadocia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser så fint ut... Drømmer. Perfekt for romantisk partur eller fint med barna? 9 og 13 år. 

Anonymkode: 7220b...77c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Ser så fint ut... Drømmer. Perfekt for romantisk partur eller fint med barna? 9 og 13 år. 

Drømmereise for meg også. Både med mannen alene og guttene 😊. Følger denne tråden. Spent!! 

Skrevet

Ikke vært der, men drømmer om en reise dit selv :) 

Anonymkode: 5af82...c91

Skrevet
49 minutes ago, Anonym bruker said:

Ja, to ganger - begge gangene med partner. Fantastisk destinasjon med unike hotell, natur (det er mye muligheter, slik som ridetur), gode restauranter og masse historie. Kan være en fin destinasjon for barn også; morsomt med huler, grotter og underjodiske byer. Tror det er en aldersgrense for ballongturer, men jeg har aldri undersøkt. Jeg ville unngått å reise om sommeren.

Skrevet
38 minutes ago, beef sister said:

Ja, to ganger - begge gangene med partner. Fantastisk destinasjon med unike hotell, natur (det er mye muligheter, slik som ridetur), gode restauranter og masse historie. Kan være en fin destinasjon for barn også; morsomt med huler, grotter og underjodiske byer. Tror det er en aldersgrense for ballongturer, men jeg har aldri undersøkt. Jeg ville unngått å reise om sommeren.

Hvilket hotell bodde dere på og hva koster det for hotell der? 

Anonymkode: 12b35...5c5

Skrevet
beef sister skrev (13 timer siden):

Misunnelig 😊 når på året ville du anbefale å reise? 

Skrevet
2 hours ago, mamma til adhd gutt<3 said:

Misunnelig 😊 når på året ville du anbefale å reise? 

Jeg har vært der i mai og oktober, begge deler var bra. Ville nok reist i april-mai eller september-november. 

Skrevet
15 hours ago, Anonym bruker said:

Hvilket hotell bodde dere på og hva koster det for hotell der? 

Tror nok du kan finne hotell i alle prisklasser. 

Skrevet

Hei, ja har vært der. Utrolig mye stilig å se og oppleve. Ville anbefalt dere å prøve å bo i et av de hotellene som er bygd inn i fjellet. Hva med en uke i Kappadokia og en uke i Dalyan? Ligger ved havet mot Hellas. 

Anonymkode: 91c33...bec

Skrevet
7 hours ago, beef sister said:

Tror nok du kan finne hotell i alle prisklasser. 

Ok men hvof har du bodd? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hei, ja har vært der. Utrolig mye stilig å se og oppleve. Ville anbefalt dere å prøve å bo i et av de hotellene som er bygd inn i fjellet. Hva med en uke i Kappadokia og en uke i Dalyan? Ligger ved havet mot Hellas. 

Anonymkode: 91c33...bec

Høres fantastisk ut!!! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...