Gå til innhold

Er det lov å jobbe mer enn 100% fast?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i en 100% stilling.

Vurderer om jeg skal prøve å skaffe meg en helgjobb, og eventuelt et par kvelder i uken når barna er hos pappaen. 

Er det lov å jobbe mer enn 100% fast

Anonymkode: 40410...413

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lov ja, bare pass på å skatte deretter

Anonymkode: 84b08...c97

Skrevet

Så lenge det er to arbeidsgivere er det lov. Men som hun over nevner, biarbeidsgiver skattes ganske hardt når du jobber så mye, hold tunga rett i munnen så du ikke får baksmell.

Anonymkode: c6791...afd

Skrevet

Det er lov. Men du må lese arbeidskontrakten og personalreglementet ved arbeidsplassen din. Enkelte arbeidsgivere har regler mot dette. På min arbeidsplass må man søke om tillatelse til å ha bierverv.

Anonymkode: 94c46...289

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Det er lov. Men du må lese arbeidskontrakten og personalreglementet ved arbeidsplassen din. Enkelte arbeidsgivere har regler mot dette. På min arbeidsplass må man søke om tillatelse til å ha bierverv.

Anonymkode: 94c46...289

Det har jeg allerede gjort.

Det skal registreres i et register her, og den bijobben det er snakk om kommer ikke i konflikt med den vanlige jobben jeg har

HI

Skrevet

Selvfølgelig! Hvordan tror du ellers helsevesenet går rundt!😅

Anonymkode: c3e1c...7fc

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Så lenge det er to arbeidsgivere er det lov. Men som hun over nevner, biarbeidsgiver skattes ganske hardt når du jobber så mye, hold tunga rett i munnen så du ikke får baksmell.

Anonymkode: c6791...afd

Hadde tenkt til å be om ekstra skattetrekk.

Er ikke pengene jeg tenkte å gjøre det for, men for å få en arbeidserfaring som vil se bra ut på CV'n kombinert med annen erfaring jeg har.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...