Gå til innhold

Hvordan hjelpe barn med selvfølelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, datteren min på 8 sliter med selvfølelsen og jeg vet ikke hva jeg kan gjøre. Hun har det trygt og stabilt hjemme, mange venner og er flink på skolen. 

Hun sier at hun er sum, stygg og ikke liker seg selv, og går helt i svart om det er noe hun ikke får til.

Jeg gjør så godt jeg kan med å trygge henne, og få henne til å forstå at alle er forskjellige og ingen er gode på alt. Men det hjelper ikke. 

Hva annet kan jeg gjøre, og hvor kan jeg eventuelt henvende meg for å hjelpe henne? 

Anonymkode: bc9a9...0a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min ble sånn etter grov mobbing. Husk at mobbing i noen tilfeller er ekstremt usynlig, så følg med.

Anonymkode: 79ef6...0f4

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei, datteren min på 8 sliter med selvfølelsen og jeg vet ikke hva jeg kan gjøre. Hun har det trygt og stabilt hjemme, mange venner og er flink på skolen. 

Hun sier at hun er sum, stygg og ikke liker seg selv, og går helt i svart om det er noe hun ikke får til.

Jeg gjør så godt jeg kan med å trygge henne, og få henne til å forstå at alle er forskjellige og ingen er gode på alt. Men det hjelper ikke. 

Hva annet kan jeg gjøre, og hvor kan jeg eventuelt henvende meg for å hjelpe henne? 

Anonymkode: bc9a9...0a0

Ros den hun er som menneske, ikke det hun kan. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...