Gå til innhold

Ny oppfinnelse, lykt til luftetur med hund i mørket...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så en reklame når jeg scrollet, men nå finner jeg den ikke igjen.

Er det noen som kan hjelpe?

Var en lykt som var i hoftehøyde, lyste opp på en mye bedre måte enn hodelykt når man er ute med hunden... Tror den var funnet opp av en dyrlege?

Anonymkode: c07d3...4a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj  jeg vil også finne den!! 

Anonymkode: 1e47b...5fe

Skrevet

Dukket den opp igjen no når du skreiv dette? Interessant hvordan internett følger med på det vi skriver (og sier?)... 😲

Skrevet
3 minutter siden, Kathrine. skrev:

Dukket den opp igjen no når du skreiv dette? Interessant hvordan internett følger med på det vi skriver (og sier?)... 😲

cockies er hvordan internettet følger med. ikke store mysteriet :)

Anonymkode: c7bd1...283

Skrevet

Hva med bare å stramme remmen på hodelykten og sette den rundt hoften, eventuelt kjøpe slik klipslykt man kan sette på vanlig lue og sette på lommen?

Anonymkode: e9959...956

Skrevet

Nei, jeg har ikke sett den igjen ...

Veldig irriterende, tror det var på facebook jeg så den, ikke så lenge siden heller 

Nå som jeg driver og planlegger julegaver hadde den vært helt perfekt til en hundeperson i familien, også finner jeg den ikke igjen 😉

Googler og søker, men finner den ikke.

Mener det sto noe sånt som " Endelig...bla, bla, bla... bedre lys enn hodelykt... bla, bla, bla... så var det bilde av en person og en hund i mørket med lys rundt kroppen. 

Personen jeg ville kjøpt den til har hodelykt, så ville kjøpt noe annet som var en god idé 

Hi

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva med bare å stramme remmen på hodelykten og sette den rundt hoften, eventuelt kjøpe slik klipslykt man kan sette på vanlig lue og sette på lommen?

Mener du at hun er tjukkere i hodet enn rundt hofta 😆 Det ga meg et interessant bilde 😁

Anonymkode: e8c45...d1a

Skrevet

Fant noe som het beltelampe. Kan det være den?

Anonymkode: b6095...0d1

Skrevet

Yes, den var det!

Men søren for en pris, vi pleier jo ikke kjøpe så dyre gaver til hverandre... 2.000 kr var litt i overkant.

Men tusen takk for hjelpen, dere er gode 🙂

Hi

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Yes, den var det!

Men søren for en pris, vi pleier jo ikke kjøpe så dyre gaver til hverandre... 2.000 kr var litt i overkant.

Men tusen takk for hjelpen, dere er gode 🙂

Hi

Smart lykt, men veldig stiv pris. Kanskje du kan finne noe lignende billigere.

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mener du at hun er tjukkere i hodet enn rundt hofta 😆 Det ga meg et interessant bilde 😁

Sorry, jeg tenkte rundt låret, de lyktene jeg har kan strammes så mye at jeg kan fint ha dem rundt låret.

Ellers å kan man kjøpe en slik en, ta lykten som kun er klipset på og feste på bukselommen, kr 200,- på Class Ohlson

Lumus lue med LED-lykt

Skrevet

2000 for en lommelykt 😱

Anonymkode: adf24...991

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...