Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 Hei. Vi flytter ca hvert 4.-5. år. I dag fikk vi en kommentar på det. Vi har vært på visning i dag, og legger inn bud i dag. Kommentaren var kritikk på hyppig flytting, spesielt med tanke på barna. De er 10, 12 og 15 år. For vår del er flyttingen noe vi gjør for å få mer plass. Vi har kjøpt oss opp fra 35 til 200 kvm. Den vi har sett på nå er på ca 275 kvm og har alt vi trenger med snart tre tenåringer. Er det så ille å flytte? De har hele veien fått beholde barnehage, skole og vennekrets. Anonymkode: 80564...603
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. november 2020 #2 Skrevet 22. november 2020 Nja, flytting alene vil neppe gi dem traumer. Men det er klart at det å vokse opp i ett hus/hjem vil gjøre at de slår røtter der. Det finnes jo gode og dårlige grunner til å flytte, men de voksne bestemmer. Så lenge de ikke flytter fra nærmiljøet sitt så er det mindre opprivende enn å måtte finne seg til rette både i nytt hus, nytt nabolag og ny skole.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #3 Skrevet 22. november 2020 Ingenting galt med det. Barna har jo masse stabile faktorer uansett. Prøv heller å være barn og måtte flytte hvert år mellom skilte foreldre som stadig flytter rundt i landet, stadig nye steforeldre og aldri samme skole. Dét er jævlig, det (selvopplevd). Anonymkode: 26e0d...896
Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #4 Skrevet 22. november 2020 Mannen min flyttet mye rundt som ung. Hadde aldri et sted å slå røtter eller føle som hjemmet sitt. Han synes det er trist at han aldri hadde et ordentlig hjem slik jeg hadde. Han sier selv at han kommer fra en taterfamilie. Anonymkode: 3ffb3...6bd
Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #5 Skrevet 22. november 2020 Jeg flyttet tre ganger i løpet av barndommen, og jeg husker det var ganske rart når jeg var student å ikke hadde et "reise hjem til jul" sted, slik som de fleste andre. Også flyttet mine foreldre en gang til etter jeg flyttet ut. Nå føler jeg meg fremmed i mine foreldres hus, så jeg ville ikke gjort det. Når jeg en gang kjøper hus har jeg intensjoner om å bli der og skape et barndomshjem for barnet mitt. Også får jeg bygge ut eller pusse opp hvis det er noe som trengs. Anonymkode: 41179...6dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå