Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 Han er rett og slett et skikkelig kupp. Veldig oppegående, godt utdanna, god jobb, god inntekt, økonomisk smart, stabil, kjekk, respektert, ja, han har hele pakka. Også har du meg, jeg er ganske vanlig. Det eneste jeg "har" er utseendet og sjarm. Gjennomsnittlig på andre området. Ikke høyere utdanning, stoppet på fagskole, føler meg liten sammenlignet med han. Tjener dårlig. Kan lite når det kommer politikk, geografi osv, slike ting vet han alt om, uten at han er en tørrpinne. Føler meg litt dum. Flere som har det slik? Anonymkode: bdfcf...af9
Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #2 Skrevet 22. november 2020 Jeg er dønn forelsket i en som jeg mistenker kanskje har samme tanker som det du har, for hos oss er situasjonen litt motsatt, om man ser overfladisk på det. Han er imidlertid den beste mannen jeg har møtt på mange, mange år. I mine øyne er han et kupp! Ta et skritt tilbake og tenk etter - du skryter veldig av samboeren din. Du sier han er oppegående og smart. Og likevel har du ingen tro på at han er oppegående og smart nok til å velge den livsledsageren som han mener er et kupp for ham...? En slik mann gidder ikke velge en dame han ikke føler er et kupp for seg. Du har kanskje ikke en del av det han har, men du har tydeligvis andre ting som han setter minst like høyt! Alt det du nevner om politikk, geografi osv. det kan du jo endre, om du vil. Begynn å lese litt mer, følg mer med på nyheter. Se Dagsrevyen, Urix, les Aftenposten innsikt osv. Vær litt nysgjerrig, når du ser noe på nyhetene som du tenker "hvor er det, hva betyr det begrepet, hvem er det og hva står den personen for" - søk informasjon om det. Og fokuser på det dere har sammen, hvorfor dere passer så godt sammen. Ikke snakk deg selv ned for deg selv, for da svekker du bare din egen selvtillit og selvbilde. Ha tro på deg selv - og ha tro på ham og tillit til at denne smarte, oppegående mannen har valgt den han synes er best for ham Anonymkode: df326...0e1
Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #3 Skrevet 22. november 2020 Her er det likt. Selv er jeg verken spesielt pen, smart eller morsom og har enkel jobb med lav lønn. Hvordan jeg endte opp med en mann så utenfor min liga er et spørsmål jeg stiller meg selv hver dag. Jeg merker ikke forskjellen så godt når det bare er oss to, men jeg føler meg som en fisk på land sammen med hans smarte, velstående venner og kolleger. Når det blir snakk om seilbåter, dyr vin og vanskelige politiske spørsmål gjør jeg meg så liten som mulig og håper ingen inkluderer meg i samtalen. Anonymkode: d58ba...f38
Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #4 Skrevet 22. november 2020 Jeg tror garantert du også er ett kupp. Du har nok massevis av flotte og gode sider som gjør deg til deg. Utdannelse er ikke alt, en kan være veldig smart og oppegående selv om en ikke har master. Husk at det er en grunn til at han valgte deg, det er fordi du er du. Regner med du ikke valgte han bare pga at han har høy utdannelse? Anonymkode: 4ab28...e70
Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #5 Skrevet 22. november 2020 Det kommer jo veldig an på hva slags verdier man er opptatt av og hva man ønsker i en partner...mtp hva som defineres som kupp. Jeg har vært sammen med en som kan se ut som et kupp. God økonomi. Kjekk. Morsom. Sosil. osv. Ikke så grei bak lukkede dører. For meg ville et kupp i dag vært en trygg og stødig mann. Trygg på seg selv og god i relasjoner til andre. Det ville vært et kupp for meg. Kanskje mannen din mener han har gjort en kjempekupp i deg som både har utseende og sjarme? 😊😊 Anonymkode: cd5ec...f86
Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #6 Skrevet 22. november 2020 Han valgte akkurat deg og ingen andre. Hold på den tanken. Anonymkode: 9148a...f64
Anonym bruker Skrevet 24. november 2020 #7 Skrevet 24. november 2020 Anonym bruker skrev (På 22.11.2020 den 14.14): Han er rett og slett et skikkelig kupp. Veldig oppegående, godt utdanna, god jobb, god inntekt, økonomisk smart, stabil, kjekk, respektert, ja, han har hele pakka. Også har du meg, jeg er ganske vanlig. Ikke høyere utdanning, stoppet på fagskole, føler meg liten sammenlignet med han. Tjener dårlig. Kan lite når det kommer politikk, geografi osv, slike ting vet han alt om, uten at han er en tørrpinne. Føler meg litt dum. Anonymkode: bdfcf...af9 Du beskriver et typisk #Metoo-scenario. Han utnytter sin patriarkalske makt, penger og status til å erobre deg! Du er i en svært sårbar situasjon pga. din lavere status på alle områder. Det er ikke sikkert du hadde elsket han uten alt dette. Derfor bør du som god feminist anmelde han, eller i alle fall angi han til hans arbeidsgiver så han får sparken. Anonymkode: ca3c1...d1a
Anonym bruker Skrevet 24. november 2020 #8 Skrevet 24. november 2020 Hva er egentlig et kupp? Hva avgjør det,og hvem avgjør det? Selv om du synes han er et kupp, er det ikke sikkert naboen eller jeg er enig. Vi har kanskje annen smak på utseende og kvaliteter? Jeg har ihvertfall ikke samme smak som mine venner på hva som er drømmemannen... Heldigvis... Jeg tenker at alle er i samme liga. Ingen er bedre enn hverandre. Alt går på smaken, hva hver enkelt liker... Selvbildet ditt må du jobbe med. lykke til🌷 Anonymkode: 0f569...b77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå