Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 Jeg har cooking chef . Anonymkode: c5356...f23
Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #2 Skrevet 22. november 2020 Jeg har alltid vasket den i maskinen, det har gått helt fint. Anonymkode: b057e...6ba
Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #3 Skrevet 22. november 2020 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har alltid vasket den i maskinen, det har gått helt fint. Anonymkode: b057e...6ba Takk! Da gjør jeg det. Anonymkode: c5356...f23
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. november 2020 #4 Skrevet 22. november 2020 Jeg har vasket den i maskin, ingen problem det. Men pleier å la den stå å tørke på et håndkle etterpå, for det kommer litt vann i bunnen på den. Hva bruker du din til? Jeg har bare bakt enda, men den har jo så mange muligheter og funksjoner som kunne prøves ut.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #5 Skrevet 22. november 2020 1 time siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev: Jeg har vasket den i maskin, ingen problem det. Men pleier å la den stå å tørke på et håndkle etterpå, for det kommer litt vann i bunnen på den. Hva bruker du din til? Jeg har bare bakt enda, men den har jo så mange muligheter og funksjoner som kunne prøves ut. Jeg har bare brukt dem til baking og heving. har egentlig veldig lyst å koke på den. har selvfølgelig brukt kvern, blender og kutter 😀 Anonymkode: c5356...f23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå