Gå til innhold

Hvordan få ham ut av livet mitt???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sånn! Akkurat sånn har jeg det. (Se teksten på bildet).

Hva gjør jeg med det? At jeg er forelsket og prøver å klamre meg til - og fullstendig forguder - en mann som ser på meg kun som et alternativ? Jeg skriker etter anerkjennelse, å bli prioritert, føle meg verdifull! Men han trenger ikke løfte en finger for å holde meg der. Noe han heller ikke gjør. Gang på gang blir jeg såret, gang på gang bryr han seg tilsynelatende ikke. 

Hvordan kommer jeg meg ut av dette? Jeg er ikke dum, jeg forstår det er fullstendig idiotisk av meg å prøve å få dette til! Men jeg er så forelsket, jeg har så lyst til at han plutselig skal forandre seg og ville ha meg likevel.. (Jeg vet det ikke vil skje, men så lenge jeg ønsker det så sterkt, så er det så umulig å bare kutte ham tvert ut!)

 

Hjelp!!!! 😢

 

Screenshot_20201119-235334.png

Anonymkode: 483bc...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les Sissel Gran. Ikke ring, ikke møt, avfølg osv osv. Møt andre, les, se film bli kjent med deg selv. 

Anonymkode: bc83c...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sånn! Akkurat sånn har jeg det. (Se teksten på bildet).

Hva gjør jeg med det? At jeg er forelsket og prøver å klamre meg til - og fullstendig forguder - en mann som ser på meg kun som et alternativ? Jeg skriker etter anerkjennelse, å bli prioritert, føle meg verdifull! Men han trenger ikke løfte en finger for å holde meg der. Noe han heller ikke gjør. Gang på gang blir jeg såret, gang på gang bryr han seg tilsynelatende ikke. 

Hvordan kommer jeg meg ut av dette? Jeg er ikke dum, jeg forstår det er fullstendig idiotisk av meg å prøve å få dette til! Men jeg er så forelsket, jeg har så lyst til at han plutselig skal forandre seg og ville ha meg likevel.. (Jeg vet det ikke vil skje, men så lenge jeg ønsker det så sterkt, så er det så umulig å bare kutte ham tvert ut!)

 

Hjelp!!!! 😢

 

Screenshot_20201119-235334.png

Anonymkode: 483bc...27f

Han forandrer seg ikke, rett og slett fordi han ikke trenger. Du må best slette han helt fra alt av medier. Glemme han. 

Anonymkode: 53db3...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg godt - brukte åtte år (av og på, men aldri riktig sammen) av livet på en slik mann... Det virket umulig å glemme han. Tilslutt ble han fullstendig forelsket i en annen heldigvis. Og ikke lenge etterpå ble jeg også det... 😊 Har ikke noe annet råd enn å prøve å kutte han helt ut. 

Anonymkode: c8ce4...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les om narsissisme på Quora. Narsissister fungerer stort sett på samme vis, så du kjenner igjen MYE der.

Og husk; han har et harem på vent, kanskje 6-8 kvinner, som han har kontakt med samtidig. Du er kun ei av dem, og han sirkulerer mellom dere. Når han finner ei som passer hans behov, så går han for henne ei stund, før han blir lei og tar kontakt med noen i haremet igjen. Kom deg bort, fort som svint, blokker, sørg over den tapte oppmerksomheten og spenningen han ga deg, og til slutt vil du få det såpass på avstand at du er glad for å slippe!

Anonymkode: 77f92...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag avstand mellom dere hvis det lar seg gjøre. Ikke ring, ikke følg ham på sosial media, ikke vær på de samme stedene. Vær med venner (så godt det lar seg gjøre i disse tider). 

Anonymkode: 8dc4d...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...