Anonym bruker Skrevet 21. november 2020 #1 Skrevet 21. november 2020 Sånn! Akkurat sånn har jeg det. (Se teksten på bildet). Hva gjør jeg med det? At jeg er forelsket og prøver å klamre meg til - og fullstendig forguder - en mann som ser på meg kun som et alternativ? Jeg skriker etter anerkjennelse, å bli prioritert, føle meg verdifull! Men han trenger ikke løfte en finger for å holde meg der. Noe han heller ikke gjør. Gang på gang blir jeg såret, gang på gang bryr han seg tilsynelatende ikke. Hvordan kommer jeg meg ut av dette? Jeg er ikke dum, jeg forstår det er fullstendig idiotisk av meg å prøve å få dette til! Men jeg er så forelsket, jeg har så lyst til at han plutselig skal forandre seg og ville ha meg likevel.. (Jeg vet det ikke vil skje, men så lenge jeg ønsker det så sterkt, så er det så umulig å bare kutte ham tvert ut!) Hjelp!!!! 😢 Anonymkode: 7ea0c...b3c
Anonym bruker Skrevet 21. november 2020 #2 Skrevet 21. november 2020 "(Jeg vet det ikke vil skje, men så lenge jeg ønsker det så sterkt, så er det så umulig å bare kutte ham tvert ut!)" Du vet det ikke vil skje - men du nekter å akseptere det. Så lenge du ikke vil akseptere det har du heller ikke noe ønske om å innse sannheten, at han dessverre ikke vil ha deg - og så lenge du nekter å akseptere dette vil du heller ikke ha noen motivasjon til å kutte ham ut av livet ditt. Du må ta et valg - hvordan ønsker du at livet ditt skal være? Vil du kaste bort tiden din på en mann som ikke vil ha deg, en som gjør deg deprimert og desperat og som gjør at du ikke får frem ditt beste? Eller vil du kvitte deg med det som er så negativt for deg og heller skape deg et godt liv? Det du ønsker deg kan du få - men da må du gi slipp på han som hindrer deg fra å se andre. Du må rett og slett innse at han ikke er bra for deg og at du må velge deg selv og din egen fremtid, ta kontrollen på ditt eget liv. Anonymkode: 5401d...e3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå