Gå til innhold

Hva ønsker dere dere til jul?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Primus og vintersovepose

Anonymkode: ccba1...e1a

Skrevet

Stormkjøkken, tilbehør til Espegaard bålpanne, turklær, hikingsko og AirPods 

Anonymkode: 15ee2...091

Skrevet

Vaksine mot koronaviruset. 

Anonymkode: a48e2...82d

Skrevet

Gardinstenger, gardiner og nye kjøkkenglass

Anonymkode: 2131a...1bb

Skrevet

Små pyntegjenstander som jeg samler på

Gavekort på ulike butikker og galleri.

Spesifikke hudpleieprodukter 

Skrevet

Sex... Vil at mannen gir meg en skikkelig omgang som han gjorde når vi var yngre. Har ikke hatt sex på 3 år... 

Anonymkode: 14327...8ba

Skrevet

Jeg ønsker meg yogabukse, treningsstrikker, juleboka til Ingebjørg Bratland, ullsokker, hårkur, nytt sengetøy, ullpledd til sofaen, mye maskemarkører, kubbelys, ny potteskjuler til den store monsteraen jeg fikk i bursdagsgave og vin. 

Skrevet

Morgenkåpe, juleboka til Det søte liv, alt mulig som kan spises eller brukes opp, fugler til å ha på juletreet (jeg har samlet i mange år, men nå er det populært igjen så det er mange å få kjøpt i butikkene), romaner....

Anonymkode: 93f1a...faf

Skrevet

Nytt fint sengetøy, løpesko, ny løpejakke, piggløpesko, Goretexløpesko, øreringer, skjønnhetsprodukter, klær.

Skrevet

Nytt sengetøy, sausemugge eller sausenebb, potet- og grønnsaksfat til middagsserviset, ullsokker, sjokolade, te og armbåndsur (sånn gammeldags som ikke gjør noe annet enn å vise tiden). 

Så har jeg noen uoffisielle ønsker som jeg ikke har formidlet til en levende sjel: Jeg ønsker meg en smertefri natt så jeg kan få sovet skikkelig ut og så ønsker jeg meg en Tesla modell 3.

Skrevet
  • Trådløs støvsuger
  • Ullundertøy
  • Tursko
  • Skjorter
Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sex... Vil at mannen gir meg en skikkelig omgang som han gjorde når vi var yngre. Har ikke hatt sex på 3 år... 

Anonymkode: 14327...8ba

Håper nissen er god mot deg og at du får akkurat det du ønsker deg

Anonymkode: 1841e...ff9

Skrevet

Klær som passer 🙈 XS er blitt for lite ettersom jeg har gått opp en del i vekt,men pga dårlig råd går jeg forsatt med klærene som egentlig er for små.

Anonymkode: 89db9...e70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...