Anonym bruker Skrevet 21. november 2020 #1 Skrevet 21. november 2020 Har ei jente i 4. klasse. De er 4 jenter som er mye sammen, og det er en del sjalusi ute og går. Det hender rett som det er at en av de bli veldig opptatt av en annen jente i klassen, enten innad i firkløveren, eller en annen jente. Da leker de to mye sammen og glemmer litt de andre. Så ender det med at noen føler seg glemt og blir lei seg. Når er det en i firkløveret som er mye sammen med en annen jente i klassen, og min datter er nå lei seg og føler seg glemt. Er litt ny på dette, så lurer litt på om dere opplever dette? Og hvordan bør jeg håndtere dette? Anonymkode: 040dd...787
Anonym bruker Skrevet 21. november 2020 #2 Skrevet 21. november 2020 Slike ting lar jeg ungene håndtere selv Anonymkode: 3587c...1cf
Anonym bruker Skrevet 21. november 2020 #3 Skrevet 21. november 2020 Inviter på pizzakveld ol. Ellers ikke så mye å få gjort med dette. Anonymkode: 2ee83...fdb
Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #4 Skrevet 22. november 2020 la de orde dette selv, de må lære seg slike ting selv Anonymkode: 8cb5f...73c
Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #5 Skrevet 22. november 2020 Sliter med det samme. Jente i 4 klasse, men mi jente blir ofte skvist ut av gjengen når det er ei Anna jente som kommer inn og får de andre til å gå imot datteren min og stenger henne ute. Er ikke hun der så leker de alle fint. Anonymkode: 4b53d...ef8
Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #6 Skrevet 22. november 2020 Ja, jeg har latt henne ordne selv. Men, hvilke råd gir dere barna ang dette? Det er jo veldig sårt for de. Hi Anonymkode: 040dd...787
Anonym bruker Skrevet 23. november 2020 #7 Skrevet 23. november 2020 Ja det er dessverre veldig vanlig, særlig blant jenter. Det vanskeligste er 3 jenter sammen. Fordi jenter leker best to og to. Dermed blir det nesten alltid en som føler seg utenfor. Og ofte den samme jenta. Fordelen med firkløver der to av dem trekker seg tilbake og vil leke alene, er at det da er to tilbake. Ikke en alene. Anonymkode: 645d9...f7e
Anonym bruker Skrevet 23. november 2020 #8 Skrevet 23. november 2020 Man må nesten bare forklare at sånn er det. Neste gang er det noen andre som føler seg utenfor. Ja, det er kjipt. Men da viktig å prøve å huske på andre. Og at det er lov å spørre om å få være med. Om ikke, må man bare finne noen andre å være med. Anonymkode: 5454a...69b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå