Anonym bruker Skrevet 21. november 2020 #1 Skrevet 21. november 2020 Er det noen som har innekatt her, som har erfaring med å klippe klørne? Katten vår er selvvalgt innekatt. Var mye ute før, men er nå aldri ute lenger. Det fører til at hun får veldig lange klør. Jeg har kjøpt en haug ulike klore-ting, men de nekter hun å bruke. Klorer på et teppe, men hjelper lite på klørne. Jeg har aldri klippet klørne hennes før, og lurer på om det er å anbefale. Anonymkode: d250d...9cf
Anonym bruker Skrevet 21. november 2020 #2 Skrevet 21. november 2020 Du kan gjøre det hos dyrlegen. Jeg gjorde det der et par ganger når min katt ble syk og omtrent bare var inne og var lite aktiv. Jeg synes det var greit i hvert fall. Anonymkode: ea1c2...ea4
Anonym bruker Skrevet 21. november 2020 #3 Skrevet 21. november 2020 Hvis du aldri har gjort det før, så kan det være lurt å få noen til å vise deg første gang. Enten noen andre du kjenner med katt, eller bestill time hos veterinæren. Så kan du gjøre det selv neste gang. Det er fort gjort å klippe litt for langt inn, og da kan de begynne å blø. Anonymkode: b4f2b...093
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå