Gå til innhold

Dårlig mor om man ikke vil tilbringe tid sammen med barnet sitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ein energetisk 2 åring her i hus av og til føler jeg at jeg vil bare være alene.. som jeg ikke vil tilbringe tid med han.. Ja jeg elsker han mer enn alt på jord men av og til savner jeg «meg tid», savner og være med mine venner uten at jeg må hele tiden fokusere på barnet mitt mens jeg er med dem. Han skriker og sutrer konstant :( 

Spiser vi på en restaurant med venner og barnet mitt så vil han gå så fort han er mett og begynner og sutre.. ikke noe kjekt. Og nå begynner det og bli så kaldt ute at lite kjekt med turer som varer så lenge, Ikke alltid besteforeldre er til stedet.. har noen av dere følt noe slikt før?

Anonymkode: a6179...f94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja absolutt! Er alenemamma. Jeg trenger å være noe annet enn bare "mammaen til Per",ellers hadde mistrivdes som mamma. Jeg har hatt jevnlig barnevakt siden han var liten baby. Bare nærmeste familie som har passet han da. Nå har barnefaren sønnen annenhver helg å jeg nyter barnefri helg der jeg kan gjøre som jeg vil en hel helg :D

Anonymkode: 93339...1e8

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ein energetisk 2 åring her i hus av og til føler jeg at jeg vil bare være alene.. som jeg ikke vil tilbringe tid med han.. Ja jeg elsker han mer enn alt på jord men av og til savner jeg «meg tid», savner og være med mine venner uten at jeg må hele tiden fokusere på barnet mitt mens jeg er med dem. Han skriker og sutrer konstant :( 

Spiser vi på en restaurant med venner og barnet mitt så vil han gå så fort han er mett og begynner og sutre.. ikke noe kjekt. Og nå begynner det og bli så kaldt ute at lite kjekt med turer som varer så lenge, Ikke alltid besteforeldre er til stedet.. har noen av dere følt noe slikt før?

Anonymkode: a6179...f94

Å ta med en 2 åring på resurant er jo som å skyte seg selv i foten, selvfølgelig er det kjedelig for han. Bedre å invitere venner hjem da, så kan dere kose dere når han er lagt.  Du høres veldig ung ut! når det er sagt så har de aller fleste mødre behov for litt alene tid,  har ikke barnet en far ? 

Anonymkode: 82653...c5f

Skrevet

Hvorfor i helvete ta med en toåring på restaurant? De er ikke modne for det. De fleste unger oppfører seg slik på restaurant. Mine har ikke vært moden for slikt før de var rundt fem. Å tro man kan kose seg med å spise ute med en toåring vil bli skuffa. Ellers kan jeg relatere til behovet for å ha alenetid. Alle trenger det. 

Anonymkode: 297dc...0c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...