Gå til innhold

Flere som sliter med dnb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Avvist på alle kort selv om det er penger på de ulike kontoene. 

Anonymkode: ac262...19b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har du nok ikke penger rett og slett. Har selv DNB å har aldri problem med det.

Anonymkode: 16d2c...992

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da har du nok ikke penger rett og slett. Har selv DNB å har aldri problem med det.

Det er flere kontoer, og flere kort. Ikke bare mine kontoer heller. Vi ser at det er penger på kontoene i nettbanken. 

Skrevet

Å vippse fungerer.

Skrevet

Jeg har samme problem men kun opplevd det en gang å kun i taxi. I butikker virker det som vanlig. Men en gang meg og samboeren skulle ta taxi hjem så ble begge kortene avvist,til tross for at vi hadde masse penger på kortet begge to. Begge har dnb.

Skrevet

Har du «tæppa» mye med det? Om du gjør det for mange ganger på rad så slutter kortet å virke. Sett det inn i betalingsautomaten og se om det virker da.

Skjedde nemlig meg og det var svaret fra DnB. 

Anonymkode: 5e4e2...fad

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du «tæppa» mye med det? Om du gjør det for mange ganger på rad så slutter kortet å virke. Sett det inn i betalingsautomaten og se om det virker da.

Ja, det har jeg. Tæpper hele tiden nå om dagen. Takk for tips! 

Skrevet

Jeg har ikke DNB, men får av og til avvist på tæppingen på Coop Extra, men aldri på kiwi. Funker om jeg tar kortet inn i betalingsterminalen.

Anonymkode: af196...297

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Var akkurat ute nå, og hadde ingen problemer

Anonymkode: 372e0...80a

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men da skal det jo komme opp på terminalen at man må sette inn kortet og slå koden, det gjør det i hvert fall for meg. Kortet slutter ikke å virke, det er bare det at du da har nådd beløpsgrensa for tæppimg, det er en sikkertsinstallering for at folk ikke skal kunne tømme kortet ditt hvis du mister det eller det blir stjålet.

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men da skal det jo komme opp på terminalen at man må sette inn kortet og slå koden, det gjør det i hvert fall for meg. Kortet slutter ikke å virke, det er bare det at du da har nådd beløpsgrensa for tæppimg, det er en sikkertsinstallering for at folk ikke skal kunne tømme kortet ditt hvis du mister det eller det blir stjålet.

Jeg har aldri blitt bedt om å sette inn kortet og slå kode når jeg har tæppa. Jeg har blitt bedt om å slå kode nå og da.

Anonymkode: 862a1...980

Skrevet

Har ikke så god råd at jeg kan bruke den dyre banken der. Steike så mye det var å spare på å bytte!

Anonymkode: 0cc9e...b15

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke så god råd at jeg kan bruke den dyre banken der. Steike så mye det var å spare på å bytte!

Anonymkode: 0cc9e...b15

Hvor mye sparte du på å bytte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...