Anonym bruker Skrevet 21. november 2020 #1 Skrevet 21. november 2020 Jeg hadde sex for første gang med en jeg dater. Vi har møtt hverandre flere ganger før. Vi hadde uplanlagt sex og derfor ble det uten kondom. Det tok noen minutter så kom han inni meg uten forvarsel. Er dette vanlig? Jeg har spiral så det er ikke noe problem med tanke på graviditet. Han vet ikke at jeg har spiral og spurte heler ikke om prevensjon. Anonymkode: 7d4cc...237
Anonym bruker Skrevet 21. november 2020 #2 Skrevet 21. november 2020 Tror muligens det er han du bør spørre om det..? 🤔🙄 Anonymkode: 6c1a1...a0c
Listedamen Skrevet 21. november 2020 #3 Skrevet 21. november 2020 Tipper det er så enkelt som at fyren var kåt og tenkte med underlivet istedenfor hodet. Hvis du er ute etter at noen skal svare at han helt sikkert allerede ser på deg som sitt livs kjærlighet og ønsker å sørge for at du blir mor til hans barn umiddelbart, så er du sannsynligvis på feil forum.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2020 #4 Skrevet 21. november 2020 Fordi han ikke greide å holde igjen eller trekke seg ut før han kom. Fordi han gir f... og kun bryr seg om egen nytelse. Fordi han var nervøs for å ha sex med deg for første gang. Fordi han ikke bryr seg om sikkerhet. Fordi han sjanser på at du bruker prevensjon. Fordi han vil gjøre deg gravid for å holde på deg. Fordi han ser på ev. graviditet som ditt problem. Fordi han er sterilisert og vet han ikke kan gjøre deg gravid og ikke bryr seg om ev. sykdommer. .... mulighetene er sikkert mange flere. Men det er som a0c sier over her - det er jo han du bør snakke med om dette! Merkelig å spørre her inne om det, snakker dere ikke sammen? Snakket dere ikke om dette etter sex heller? Hva mener du selv om dette? Virker som om dere bør snakke en god del mer sammen før dere ev. har sex igjen. Et forhold uten kommunikasjon er ingenting. Anonymkode: ded21...e51
Anonym bruker Skrevet 21. november 2020 #5 Skrevet 21. november 2020 Jo, nå skal du høre. Han kom inni deg fordi han ................... (sett inn ønsket grunn, din tipping er nok bedre enn min). Og du, sex med fremmede uten kondom? Da er du bare dum. Anonymkode: 6ace0...8fb
Anonym bruker Skrevet 21. november 2020 #6 Skrevet 21. november 2020 Det er da helt normalt å komme inni dama. Og så lenge dere ikke brukte kondom antar jeg at du er trygg på at ingen av dere har kjønnssykdom? Anonymkode: d325e...0ef
Anonym bruker Skrevet 21. november 2020 #7 Skrevet 21. november 2020 Uhm.. Hvor tror du det er meningen han skal komme? I øyet ditt? Aldri hatt sex før eller? Anonymkode: 71f6c...380
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 21. november 2020 #8 Skrevet 21. november 2020 Nå er vel det den mest vanlige plassen å komme. Det er vel mer spesielt at ingen av dere tok opp temaet prevensjon før sex.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2020 #9 Skrevet 21. november 2020 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er da helt normalt å komme inni dama. Og så lenge dere ikke brukte kondom antar jeg at du er trygg på at ingen av dere har kjønnssykdom? Anonymkode: d325e...0ef Ikke uten å spørre om hun bruker prevensjon nei!! Du er tydligvis ikke den skarpeste kniven i skuffen! Anonymkode: 585b5...a78
Anonym bruker Skrevet 21. november 2020 #10 Skrevet 21. november 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Uhm.. Hvor tror du det er meningen han skal komme? I øyet ditt? Aldri hatt sex før eller? Anonymkode: 71f6c...380 På puppene,på magen,i munnen osv. Må si du har ekstremt dårlig fantasi! Anonymkode: 585b5...a78
Anonym bruker Skrevet 21. november 2020 #11 Skrevet 21. november 2020 Er det SÅ uvanlig at en mann kommer inni dama??? Anonymkode: 26c3d...cbd
Anonym bruker Skrevet 21. november 2020 #12 Skrevet 21. november 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det SÅ uvanlig at en mann kommer inni dama??? Anonymkode: 26c3d...cbd Nei. Men er uvanlig å gjøre det før du vet om hun bruker prevensjon. Anonymkode: 585b5...a78
Anonym bruker Skrevet 21. november 2020 #13 Skrevet 21. november 2020 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Men er uvanlig å gjøre det før du vet om hun bruker prevensjon. Anonymkode: 585b5...a78 Har man først valgt å ha sex uten kondom, så risikerer man både graviditet og sykdommer selv om han ikke kommer inni henne🤦♀️ Anonymkode: cbab9...804
Anonym bruker Skrevet 21. november 2020 #14 Skrevet 21. november 2020 Er du seriøs? Mulig du bør vente noen år til med å ha sex, og ta en prat med mora di. Anonymkode: 4e758...732
Anonym bruker Skrevet 21. november 2020 #15 Skrevet 21. november 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Fordi han ikke greide å holde igjen eller trekke seg ut før han kom. Fordi han gir f... og kun bryr seg om egen nytelse. Fordi han var nervøs for å ha sex med deg for første gang. Fordi han ikke bryr seg om sikkerhet. Fordi han sjanser på at du bruker prevensjon. Fordi han vil gjøre deg gravid for å holde på deg. Fordi han ser på ev. graviditet som ditt problem. Fordi han er sterilisert og vet han ikke kan gjøre deg gravid og ikke bryr seg om ev. sykdommer. .... mulighetene er sikkert mange flere. Men det er som a0c sier over her - det er jo han du bør snakke med om dette! Merkelig å spørre her inne om det, snakker dere ikke sammen? Snakket dere ikke om dette etter sex heller? Hva mener du selv om dette? Virker som om dere bør snakke en god del mer sammen før dere ev. har sex igjen. Et forhold uten kommunikasjon er ingenting. Anonymkode: ded21...e51 Og at han ønsker seg barn. Han må jo vite hvordan barn blir til. Anonymkode: 6081f...e4c
Anonym bruker Skrevet 21. november 2020 #16 Skrevet 21. november 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei. Men er uvanlig å gjøre det før du vet om hun bruker prevensjon. Anonymkode: 585b5...a78 Valget om penetrering gjøres normalt av begge parter. HI ønsket tydeligvis penetrering. Det er da like nye hennes som hans ansvar å diskutere/opplyse om prevensjon. For alt du vet har han sterilisert seg! Anonymkode: b7e89...735
Anonym bruker Skrevet 21. november 2020 #17 Skrevet 21. november 2020 Han fikk vel så lyst da sjø...... Anonymkode: 4b96b...e4f
Anonym bruker Skrevet 23. november 2020 #18 Skrevet 23. november 2020 Han har vært i lang forhold og det har jeg også. Vi begge har ikke hatt sex etter exene. Han sa at han ønsket barn i fremtiden, så tviler på at han har sterilisert seg. Jeg har hatt samleie kun med to og begge har jeg vært i lang forhold med. Det er derfor jeg lurer på om det er normalt at han kommer inni meg med tanke på at vi ikke brukte kondom. Anonymkode: 7d4cc...237
Anonym bruker Skrevet 23. november 2020 #19 Skrevet 23. november 2020 På 21.11.2020 den 16.19, Anonym bruker skrev: Er det SÅ uvanlig at en mann kommer inni dama??? Anonymkode: 26c3d...cbd Uten at begge har vært og testet seg for kjønnssykdommer først: JA Anonymkode: 0347a...2af
Groosalugg Skrevet 23. november 2020 #20 Skrevet 23. november 2020 (endret) 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Uten at begge har vært og testet seg for kjønnssykdommer først: JA Anonymkode: 0347a...2af Tror du kjønnssykdommer sitter i spermen? Skaden har allerede skjedd under penetrering uten kondom, det er ikke større sannsynlighet for å få kjønnssykdommer av at han kommer inni dama.. Endret 23. november 2020 av Groosalugg Skrivefeil
Anonym bruker Skrevet 23. november 2020 #21 Skrevet 23. november 2020 Herre jusus merinda.....han kom fordi han ikke eide sekvkontroll over kuken! Anonymkode: 59c3b...78e
Anonym bruker Skrevet 23. november 2020 #22 Skrevet 23. november 2020 Hvorfor svarer dere på en så sint og spydig måte? Selvfølgelig kan ikke vi er inne vite hvorfor han ikke avklarte ang prevensjon, men hun vil jo bare ha andres antagelser om hvorfor. HI, jeg synes det er rart at dere ikke snakket om det i forkant, og jeg hadde spurt han om hvorfor. Anonymkode: 6de22...29c
Anonym bruker Skrevet 23. november 2020 #23 Skrevet 23. november 2020 Ehhhhhh...det er det normale ved sex? Anonymkode: 4e758...732
Kamomille Skrevet 23. november 2020 #24 Skrevet 23. november 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor svarer dere på en så sint og spydig måte? Selvfølgelig kan ikke vi er inne vite hvorfor han ikke avklarte ang prevensjon, men hun vil jo bare ha andres antagelser om hvorfor. HI, jeg synes det er rart at dere ikke snakket om det i forkant, og jeg hadde spurt han om hvorfor. Anonymkode: 6de22...29c Spørsmålet bør vel like gjerne være hvorfor HI lot seg penetrere - uten at de har hatt samtalen om prevensjon og kjønnssykdommer. Det er vel ikke kun graviditet man evt bør være bekymret for?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2020 #25 Skrevet 23. november 2020 11 minutter siden, Kamomille skrev: Spørsmålet bør vel like gjerne være hvorfor HI lot seg penetrere - uten at de har hatt samtalen om prevensjon og kjønnssykdommer. Det er vel ikke kun graviditet man evt bør være bekymret for? Helt enig. Anonymkode: 6de22...29c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå