Gå til innhold

Hva er greia med signerte bøker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det kan være stas å stå i kø for at Obama skal signere boken kan jeg skjønne, men å få en bok signert av Mads Hansen, Funkygine eller Sofie Elise i posten - det fatter jeg bare ikke. 

De signerer på løpende bånd for å få solgt litt flere bøker, hvor er stasen ved det? Det er jo ikke akkurat som boken blir mer verd med signaturen til Kathrine Sørland?

Anonymkode: d4819...6c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er skikkelig fan er det nok moro å ha signeringen 

Og du vet ikke i dag hvilke signeringer som blir verdifulle om 50 og 100 år 😉

Anonymkode: 1dff8...b5f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Om du er skikkelig fan er det nok moro å ha signeringen 

Og du vet ikke i dag hvilke signeringer som blir verdifulle om 50 og 100 år 😉

Anonymkode: 1dff8...b5f

Det blir neppe Sophie Elise sine verk gitt 😅

Anonymkode: 03a0d...d90

Skrevet

Jeg har noen signerte bøker av min favoritt forfatter. Og jeg synes jo det er veldig gøy. Var og veldig gøy å få møte han, og slå av en prat. Her var det ikke kø da. 

Anonymkode: b2084...9b9

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har noen signerte bøker av min favoritt forfatter. Og jeg synes jo det er veldig gøy. Var og veldig gøy å få møte han, og slå av en prat. Her var det ikke kø da. 

Anonymkode: b2084...9b9

Ja, det skjønner jeg. Det hadde jeg også syns var stas. 

Men Mads Hansen (bare for å ta et eksempel) er vel neppe i den kategorien til særlig mange? Tror heller ikke at en signering hever verdien av boken i nærmeste fremtid. 

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det skjønner jeg. Det hadde jeg også syns var stas. 

Men Mads Hansen (bare for å ta et eksempel) er vel neppe i den kategorien til særlig mange? Tror heller ikke at en signering hever verdien av boken i nærmeste fremtid. 

Men hvis du er så fan av ham at du vil lese boka, så er det kanskje stas? 

Skrevet
1 time siden, the amazing spidermamma skrev:

Men hvis du er så fan av ham at du vil lese boka, så er det kanskje stas? 

Joda, det stemmer nok det. Er nok bare jeg som ikke skjønner helt greia med at hvermansen får skrevet, og ikke minst solgt, bøker. 

Skrevet

Vi som ikke ser poenget med en slik signering, er vel ikke i målgruppen til forfatteren i utgangspunktet?! Det du nevner der er jo bøker som ikke vil falle meg inn å lese en gang. 

Anonymkode: c2fc8...06b

Skrevet

De kjøper jo boken til forfatteren fordi de ønsker å lese den. Da er det fint med en signatur i tillegg. Hvorfor ikke? Og hvorfor himle med øynene av det og lure på hvorfor? Jeg har autografen til nesten alle på Strømsgodset og jeg synes det er kult. Men jeg er over snittet glad i fotball da

Anonymkode: e5fed...f36

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi som ikke ser poenget med en slik signering, er vel ikke i målgruppen til forfatteren i utgangspunktet?! Det du nevner der er jo bøker som ikke vil falle meg inn å lese en gang. 

Anonymkode: c2fc8...06b

Det er vel noe med akkurat denne typen bokutgivere. De er ikke forfattere, de ee kjendiser, som svært ofte ikke skriver selv engang. 

Skrevet

Ser heller ikke poenget. Men jeg hadde ikke syntes det var stas å møte noen kjendis heller. 

Anonymkode: 66b8e...d3f

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Joda, det stemmer nok det. Er nok bare jeg som ikke skjønner helt greia med at hvermansen får skrevet, og ikke minst solgt, bøker. 

DET er jeg enig i! 

Skrevet

Skulle gjerne møtt Funkiegine hun er ho kul! :)

Anonymkode: e06a4...72c

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skulle gjerne møtt Funkiegine hun er ho kul! :)

Anonymkode: e06a4...72c

Ok. 

Skrevet

Det er svært få i Norge som er verdt noe når de signerer. Helt enig. Men signaturen til en stor internasjonal kjendis er gøy å ha om man er fan. Hadde aldri villet lese boka til en blogger en gang. Skjønner ikke populariteten deres. 

Anonymkode: e5bf6...d54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...