Gå til innhold

Mysimba, erfaringer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har nettopp begynt med mysimba, legen hadde en grundig sjekk av blodtrykk, puls, blodprøver osb. Jeg tenker selvsagt å spise sunt og nogenlunde magert. Men dere som har prøvd mysimba. Hvor "streng" diett fulgte dere? Og hvordan virket tablettene for dere? 

Anonymkode: d91d7...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiste ikke strengt, jeg begrenset meg. Brukte mysimba i nmen runde (en pakke) og gikk ned 13 kilo. Syns det fungerte flott! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde god effekt. Jeg fulgte ingen diett, men begrenset meg. Det gikk enkelt, for jeg mistet sukkersuget og jeg orket mindre mat/ble mett raskt. 

Anonymkode: 11e31...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde god effekt. Jeg fulgte ingen diett, men begrenset meg. Det gikk enkelt, for jeg mistet sukkersuget og jeg orket mindre mat/ble mett raskt. 

Anonymkode: 11e31...a1c

Det er det jeg håper på! Er bare i min første uke endå, så har ikke helt mistet sukkersuget ennå, for å si det slik... Hvor mye gikk du ned? 

Anonymkode: d91d7...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Optatium skrev:

Jeg spiste ikke strengt, jeg begrenset meg. Brukte mysimba i nmen runde (en pakke) og gikk ned 13 kilo. Syns det fungerte flott! 

Du gikk ned 13 kg på ein pakke? Det er jo veldig bra! 

Anonymkode: d91d7...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du gikk ned 13 kg på ein pakke? Det er jo veldig bra! 

Anonymkode: d91d7...836

Ja, ble positivt overrasket! Har en pakke til liggende, men har en pause nå. Ønsker ikke gå ned for fort, raste 40 kg for noen år siden, men la på meg halvparten igjen. 

Nå fokuserer jeg på mat og trening, velvære og selvfølelse. Så tar jeg en ny runde etter jul tenker jeg ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Optatium skrev:

Ja, ble positivt overrasket! Har en pakke til liggende, men har en pause nå. Ønsker ikke gå ned for fort, raste 40 kg for noen år siden, men la på meg halvparten igjen. 

Nå fokuserer jeg på mat og trening, velvære og selvfølelse. Så tar jeg en ny runde etter jul tenker jeg ☺️

Hvor fort merket du effekt? Jeg er litt utolmodig kan du si... 

Anonymkode: d91d7...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dere som har fått dette, hva er bmi’en deres?

Anonymkode: f62b3...19a

35 faktisk.. Helt sjukt. Trodde aldri jeg skulle havne her igjen, gikk ned 40 kg på lavkarbo for ti år siden. Men har lagt på meg 30 igjen, mange barn, mye stress og feil fokus. Nå må jeg få hjelp for å få kontroll på dette. 

Anonymkode: d91d7...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

35 faktisk.. Helt sjukt. Trodde aldri jeg skulle havne her igjen, gikk ned 40 kg på lavkarbo for ti år siden. Men har lagt på meg 30 igjen, mange barn, mye stress og feil fokus. Nå må jeg få hjelp for å få kontroll på dette. 

Anonymkode: d91d7...836

Takk for svar. Var det vanskelig å få resept på det hos legen?

Ønsker deg lykke til - husk, du har klart å gå ned før. Har troen på at du klarer det igjen :)

Anonymkode: f62b3...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvor fort merket du effekt? Jeg er litt utolmodig kan du si... 

Anonymkode: d91d7...836

Samme dag. Ble umiddelbart kvalm 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. Var det vanskelig å få resept på det hos legen?

Ønsker deg lykke til - husk, du har klart å gå ned før. Har troen på at du klarer det igjen :)

Anonymkode: f62b3...19a

Nei, han sa jeg måtte tenke på om jeg ville gå til ernæringsfysiolog eller mysimba, da jeg kom igjen og sa jeg ville ha tabletter, forklarte at jeg kan mye om ernæring så fikk jeg resept etter å ha svart på noen spørsmål og målt blodtrykket. 

Anonymkode: d91d7...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...