Anonym bruker Skrevet 20. november 2020 #1 Skrevet 20. november 2020 På nett eller i butikk? Og hvilke nettbutikker er i så fall trygge? Skal helst være litt tøffe/kule og store bilder til en skolegutt. Dinosaurer, ninjago, monstre osv. Jollyroom (som jeg kjenner til og hadde turt å bestille fra) blir for barnslig. Anonymkode: c9c00...a18
Anonym bruker Skrevet 20. november 2020 #2 Skrevet 20. november 2020 Kina. Altså wish,aliexpress eller ebay. Er kjempe fornøyd! Å så mye billigere også. Anonymkode: 1171e...851
Anonym bruker Skrevet 20. november 2020 #3 Skrevet 20. november 2020 Tusen takk for svar. Dumt spm kanskje, men har klikket litt rundt inne på aliexpress nå. Det ser ut som om når man velger varer at de kommer fra ulike butikker? Har det noe å si for en bestilling? Blir alt sendt og betalt samtidig slik at man har én ordre å forholde seg til? Hvordan fungerer det i så fall ift tollgrense da noe står oppført med frakt og noe ikke? Anonymkode: c9c00...a18
Anonym bruker Skrevet 20. november 2020 #4 Skrevet 20. november 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: På nett eller i butikk? Og hvilke nettbutikker er i så fall trygge? Skal helst være litt tøffe/kule og store bilder til en skolegutt. Dinosaurer, ninjago, monstre osv. Jollyroom (som jeg kjenner til og hadde turt å bestille fra) blir for barnslig. Anonymkode: c9c00...a18 Mener du klistremerker? Bestill de på nett. Anonymkode: 18113...172
Anonym bruker Skrevet 20. november 2020 #5 Skrevet 20. november 2020 Ebay Det er jo en nettside som Finn er her, så selve nettsiden har ikke noe med levering og sånt å gjøre. Du betaler til selger, og de sender. Har aldri vært noe problem for min del. Tollfritt under 350 kr som før, posten og tollvesenet har ikke fått på plass noen god ordning for betaling av toll på alle disse småvarene fra østen enda. Anonymkode: bf89b...e02
Anonym bruker Skrevet 20. november 2020 #6 Skrevet 20. november 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Mener du klistremerker? Bestill de på nett. Anonymkode: 18113...172 nei klistermerker er ikke det samme. Anonymkode: 1171e...851
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå