Gå til innhold

Noen som har Samsung galaxy 20 ultra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser at den er super på mye, men ikke har så bra batteri. Hvordan opplever du batteriet på din? Hvor mye bruker du den og ofte lader du den?

Anonymkode: 1186e...22f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samsung galaxy s20 men ikke ultra.... Hjelper kanskje ikke om jeg svarer da?? 

Anonymkode: fed72...284

Skrevet

Jeg har den og batteriet holder hele dagen. Bruker den for det meste til mail, SoMe, ta bilder og lese nyheter. Lader ALDRI på hurtigladning da det griller batteriet og levetiden. Var faktisk ikke klar over det før tenåringen fortalte meg at jeg jeg måtte skru av den funksjonen.

Tar supre bilder forresten :)

Skrevet
8 minutter siden, KellyTaylor skrev:

Jeg har den og batteriet holder hele dagen. Bruker den for det meste til mail, SoMe, ta bilder og lese nyheter. Lader ALDRI på hurtigladning da det griller batteriet og levetiden. Var faktisk ikke klar over det før tenåringen fortalte meg at jeg jeg måtte skru av den funksjonen.

https://www.google.com/amp/s/www.cnet.com/google-amp/news/does-fast-charging-affect-battery-life-6-phone-battery-questions-answered/

Det stemmer ikke. Tusen artikler rundt omkring om dette. 

Anonymkode: fed72...284

Skrevet
16 timer siden, KellyTaylor skrev:

Takk for svar!

Håper på flere erfaringer også. Står mellom denne og FE-varianten. 

HI

Skrevet
18 timer siden, KellyTaylor skrev:

Det er en gammel myte, de nye batteriene tåler det fint. Bare Google det...

Anonymkode: 1f753...348

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar!

Håper på flere erfaringer også. Står mellom denne og FE-varianten. 

HI

Jeg har FE og har aldri brukt opp batteriet på den.

Bruker den til å lese aviser, SoMe, spille litt osv 

Lader den om kvelden, setter den på lading mens kveldstellet tas.

Anonymkode: 1f753...348

Skrevet
18 timer siden, KellyTaylor skrev:

Det er feil... 

Anonymkode: 47fb2...808

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...