Gå til innhold

Vurderer ps 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ikke tak i ps5. Vurderer nr. 4. Har tre barn på 11,9 og 6 der spesielt 9 åringen snakker om at han ønsker seg ps. De er ikke vant med ps fra før av (har aldri hatt). Han har i tillegg autisme og ADHD og slit med venting. Er ikke PS4 god nok?🤔

Anonymkode: 5c9a1...3ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda mer enn bra nok! Vi har ps4 å ungene er veldig fornøyd med den. 

Anonymkode: 4e29f...8b5

Skrevet

Ps4 er mer en bra nok, ja😊 Her brukes det av barn og svigerbarn, fra 8-25 år.

Anonymkode: 7526a...fb7

Skrevet

Lurer på det samme. Er så usikker er redd den er «ut» om veldig kort tid.

Anonymkode: 0dbf2...0af

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoll/playstation-4-ps4-konsoll/PS4500GBECHAS/playstation-4-slim-500-gb-2017#

F eks denne. Er det rett? Digitale spill eller fysiske spill? Eg kan så lite om dette 🙈 HI

Den har vi å er storfornøyd med den. Da kan barna spille med andre venner over nettet. 

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lurer på det samme. Er så usikker er redd den er «ut» om veldig kort tid.

Anonymkode: 0dbf2...0af

Neida de fleste har jo denne. Ikke alle som gidder å bruke 10.000 kr på ps5.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Den har vi å er storfornøyd med den. Da kan barna spille med andre venner over nettet. 

Over nettet? Hvordan foregår det? De spiller med headset og snakker med andre som har samme type eller uansett type?🙈

Skrevet

Og er det poeng i å bruke penger på trygghetsgaranti? Dekker ikke innboforsikring skader?

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og hva er mono headset som den inkluderer? 🙈

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Over nettet? Hvordan foregår det? De spiller med headset og snakker med andre som har samme type eller uansett type?🙈

Ja de spiller med headset å kan da spille med venner. Det var veldig populært når skolene stengte å ingen fikk ha besøk.

Skrevet

Har bestilt PS4, ekstra headset og kontroll til mindre enn det en ein ps5 koster ,👍

Skrevet

Hva? Koster en PS5 10.000,-???????

Anonymkode: ba982...efa

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva? Koster en PS5 10.000,-???????

Nei, 6999 ca. HI

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, 6999 ca. HI

For en pris 😮 😮 

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For en pris 😮 😮 

Jeg kjenner noen bortskjemte gutter i nabolaget som helt sikkert får en sånn. De får alt de ønsker seg. Pris har ikke noe å si

Anonymkode: ecf78...669

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For en pris 😮 😮 

Hos oss får tre unger den sammen (altså hvis vi hadde fått tak i). Nå blir det PS4 istedenfor, så da er ikke prisen så galen. 

Skrevet

Den koster ca 4700

Anonymkode: a060b...255

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men går det ann å ha plater, eller er den kun digital?

Skrevet

Men er det så lurt å kjøpe ps4 nå? Vil ikke alle nye spill kun være til Ps5? Og vil de kunne spille sammen med de Som har 5eren? 
jeg spør fordi jeg lurer ikke for å kritisere😉

Anonymkode: 56859...028

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men er det så lurt å kjøpe ps4 nå? Vil ikke alle nye spill kun være til Ps5? Og vil de kunne spille sammen med de Som har 5eren? 
jeg spør fordi jeg lurer ikke for å kritisere😉

Anonymkode: 56859...028

Det er kun 10 spill fra ps4 man ikke kan spille på ps5. Men de 10 spillene er ikke noen av de populære spillene, mer ukjente spill så er nok ingen krise for de aller fleste. Over 4000 spill fra ps4 kan spilles på ps5.

«Kan jeg spille PlayStation 5-spill med kompiser som har PlayStation 4-versjonen av spillet?

I utgangspunktet finnes det ingen hindring for det, men det forutsetter at utviklerne velger å støtte flerspiller på tvers av disse plattformene. Man kan også snakke sammen via voice chat på tvers av de to konsollgenerasjonene.«

Anonymkode: c716a...f3a

Skrevet

Du kan kjøpe PS4 brukt på Finn, mye for pengene. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er kun 10 spill fra ps4 man ikke kan spille på ps5. Men de 10 spillene er ikke noen av de populære spillene, mer ukjente spill så er nok ingen krise for de aller fleste. Over 4000 spill fra ps4 kan spilles på ps5.

«Kan jeg spille PlayStation 5-spill med kompiser som har PlayStation 4-versjonen av spillet?

I utgangspunktet finnes det ingen hindring for det, men det forutsetter at utviklerne velger å støtte flerspiller på tvers av disse plattformene. Man kan også snakke sammen via voice chat på tvers av de to konsollgenerasjonene.«

Anonymkode: c716a...f3a

Spør fordi det virker som du har peiling 🤔 er det kun digitale spill på PS4 slim (ser liksom ikke hvor vi evt. kan putte inn plater 🤔 😅) Hvordan laster vi opp spill, hvor handler vi de fra og hva koster de ca? HI

Skrevet

Hvordan foregår det i forhold til digitale spill? Dersom f eks to i fam. liker samme spill, må det kjøpes to ganger for at det skal være på de ulike brukerne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...