Anonym bruker Skrevet 19. november 2020 #1 Skrevet 19. november 2020 Det er helt utrolig hvor skjødesløse mange er med økonomien sin. Det som går igjen er at de gir opp, og ikke åpner brev osv. Men det jeg sitter å tenker hver gang jeg ser det, er at: Fy flate, dette kunne vært min eks! Han rotet skikkelig til økonomien sin, og etter 16 år, to barn og et oppussingsobjekt av er hus kjøpt sammen, kunne jeg bare ikke mer. Jeg er sååå fantastisk glad for at jeg er ute av det. Han hadde masse gjeld med pant i huset, og selv etter salg (hvor jeg satt igjen med ca 1mill utbetalt), satt han igjen med høy gjeld uten å eie noen ting. Og ut fra det jeg kan forstå nå, har den gjelden bare fortsatt å øke siden vi solgte for 1,5 år siden. Noen havner som gjeldsslaver litt uforskyldt, mens andre bare er ekstremt sløve. Min eks er snart 50 år, og eier ikke nåla i veggen. Men har en gjeld som bare øker. Og jeg er redd for hvordan dette påvirker våre barns holdninger, men prøver å være motvekten. Anonymkode: de524...870
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå