Anonym bruker Skrevet 19. november 2020 #1 Skrevet 19. november 2020 Jeg hadde planlagt å gi dem en tur på kino, en dag i svømmehallen, gå på kafe osv. Nå bor jeg i en kommune rett utenfor Oslo hvor alt foreløpig er stengt, og vi har egentlig heller ikke lyst til å dra med barna der det er mye folk. Hva gir jeg da som en opplevelse eller aktivitet? Foreløpig har jeg kun en dag med å bake pepperkaker, en dag til å pynte pepperkakehus og gjøre om stuen hjemme til kino. Anonymkode: 7141b...c98
Anonym bruker Skrevet 19. november 2020 #2 Skrevet 19. november 2020 Middag på bålpanne i hagen Juleverksted Bake julekaker Anonymkode: 5e995...034
Anonym bruker Skrevet 19. november 2020 #3 Skrevet 19. november 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Middag på bålpanne i hagen Juleverksted Bake julekaker Anonymkode: 5e995...034 Juleverksted var en god ide! Tusen takk 😊 Bålpannen bruker vi stort sett hver helg, så da blir ikke det så stas dessverre. Ungene er forresten 9 og 11 år Anonymkode: 7141b...c98
Anonym bruker Skrevet 19. november 2020 #4 Skrevet 19. november 2020 Gå en tur i mørket med hodelykter/lommelykter. Du kan henge reflekser rundt i Hagen/nærområdet som dere skal lete etter. ha gamingkveld med mamma og pappa. Dere må bli med å spille det ungene pleier på pc/boks. (Overraskende gøy faktisk!) gled andre: lag julekort å send det i posten. lag fuglemat å henge opp. plukk søppel på stranda/skogen rydd i leker og gi til noen som ikke har. bestemme ukas middag ungene må lage middag/dessert (med hjelp) sove i stua i soveposer, lage telt under kjøkkenbordet osv bytte soverom med foreldre for en natt gå på skitur/ake Overraskelse etter tannpuss: en kveld ungene har tatt på pysj og pusset tenner så må de ta på uteklær og bli med å se på julelys i nabolaget. vi pynter lekehytta med lys og et lite juletre og tar frokosten der en morgen før barnehagen. Anonymkode: 1aa52...f21
Anonym bruker Skrevet 19. november 2020 #5 Skrevet 19. november 2020 Vi har vafler og kakao som aktivitet en ettermiddag, og en spillkveld med hele familien, der ungene velger hvert sitt spill. Og mine barn setter veldig pris på helgeaktiviteter presset inn i hverdagen. Pølser på bålpanna til kvelds en desmbertirsdag, er noe helt annet enn bålpannemiddag i helga. Anonymkode: 979de...672
Anonym bruker Skrevet 19. november 2020 #6 Skrevet 19. november 2020 Shopping: på nett selvsagt. La de få en sum penger og få bestemme selv noe de vil kjøpe. Anonymkode: 1aa52...f21
Anonym bruker Skrevet 19. november 2020 #7 Skrevet 19. november 2020 Kino er jo ikke problem det er knapt folk der. Vi har vært mye på kino de siste månedene å det har knapt vært folk der. Deilig! Anonymkode: 08d68...430
Anonym bruker Skrevet 19. november 2020 #8 Skrevet 19. november 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kino er jo ikke problem det er knapt folk der. Vi har vært mye på kino de siste månedene å det har knapt vært folk der. Deilig! Anonymkode: 08d68...430 Vi har også det, men her jeg bor er kinoen stengt. Så det blir ingen mulighet for det i nær fremtid ihvertfall. Hi Anonymkode: 7141b...c98
Anonym bruker Skrevet 19. november 2020 #9 Skrevet 19. november 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Gå en tur i mørket med hodelykter/lommelykter. Du kan henge reflekser rundt i Hagen/nærområdet som dere skal lete etter. ha gamingkveld med mamma og pappa. Dere må bli med å spille det ungene pleier på pc/boks. (Overraskende gøy faktisk!) gled andre: lag julekort å send det i posten. lag fuglemat å henge opp. plukk søppel på stranda/skogen rydd i leker og gi til noen som ikke har. bestemme ukas middag ungene må lage middag/dessert (med hjelp) sove i stua i soveposer, lage telt under kjøkkenbordet osv bytte soverom med foreldre for en natt gå på skitur/ake Overraskelse etter tannpuss: en kveld ungene har tatt på pysj og pusset tenner så må de ta på uteklær og bli med å se på julelys i nabolaget. vi pynter lekehytta med lys og et lite juletre og tar frokosten der en morgen før barnehagen. Anonymkode: 1aa52...f21 Takk for mange gode tips 😊 Hi Anonymkode: 7141b...c98
Anonym bruker Skrevet 19. november 2020 #10 Skrevet 19. november 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har vafler og kakao som aktivitet en ettermiddag, og en spillkveld med hele familien, der ungene velger hvert sitt spill. Og mine barn setter veldig pris på helgeaktiviteter presset inn i hverdagen. Pølser på bålpanna til kvelds en desmbertirsdag, er noe helt annet enn bålpannemiddag i helga. Anonymkode: 979de...672 Det gjør vanligvis mine også. Men nå blir det mye sånt i hverdagen fordi ungene har hjemmeskole (karantene nummer tre!), vi voksne har hjemmekontor, alt av treninger er stengt osv. Men spillekveld går vi definitivt for 😁 Hi Anonymkode: 7141b...c98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå