*Miss Marple* Skrevet 19. november 2020 #26 Skrevet 19. november 2020 Jeg tenkte først at alle blomster er fine, men hvite julestjerner kommer aldri inn i mitt hus. Røde, derimot, de hører julen til. Men jeg blir jo ikke kvitt dem! Klarer ikke å kaste levende blomster og julestjerne i februar er ikke stas.
frk Nilsen Skrevet 19. november 2020 #27 Skrevet 19. november 2020 12 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Julestjerne. Ekstra grusom med glitter. Ikke rød alene, men med glitter... Jeg så en rosa variant med glitter i fjor *grøss*
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 19. november 2020 #28 Skrevet 19. november 2020 Akkurat nå, frk Nilsen skrev: Ikke rød alene, men med glitter... Jeg så en rosa variant med glitter i fjor *grøss* Gud bedre!!! Her kommer det kun inn hvite blomster i julen. Hvite svibler og hvite juleroser. Thats it.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2020 #29 Skrevet 19. november 2020 Så rart å synes at blomster er stygge. Alle dere nevner her er jo pene på sin måte. Litt som mennesker. Anonymkode: e1dc9...2ef
Anonym bruker Skrevet 19. november 2020 #30 Skrevet 19. november 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Så rart å synes at blomster er stygge. Alle dere nevner her er jo pene på sin måte. Litt som mennesker. Anonymkode: e1dc9...2ef Jeg er uenig... Virkelig ikke alt i denne verden som er vakkert! Anonymkode: 8b4be...cf7
Anonym bruker Skrevet 19. november 2020 #31 Skrevet 19. november 2020 Amaryllis, flamingoblomst og liljer. Ildtopp er jo litt kjedelig men jeg elsker de superfreshe bladene den har 🤩 og husfred er litt kul tross kjipstempel. Anonymkode: 82647...42e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå