Gå til innhold

Problem med anonymknappen, tidl: Admin ! Se her!


<3 Legoland <3

Anbefalte innlegg

Hei,

Dette er dessverre ikke noe jeg har klart å reprodusere, knappen fungerer rett og slett helt fint for meg, og tilsynelatende mange andre. 

Slike sjeldne feil kan dessverre være vanskelige å reprodusere og det er vanskelig å fikse et problem som man ikke kan se og debugge på sin egen enhet. 

Fint om dere som opplever problemet i første omgang kan gi meg tilbakemelding på: 

1) Opplever dere samme problem med "Følg tråd"-knappen?

2) Hvilke(n) nettleser(e) og enhet(er) opplever dere problemet på? Hvis du opplever problemet på en PC så er jeg spesielt interessert i å få greie på det. 

3) Har dere prøvd andre nettlesere eller enheter hvor dere ikke opplever problemet? 

3.1) Kan dere prøve å laste ned en alternativ nettleser til enheten som dere opplever problemet på, enten Chrome eller Firefox, f.eks. og gi tilbakemelding på om dere opplever samme problem der? 

4) Nå opplever jeg sjelden at folk har nettlesertillegg på mobilen sin, men har du noen slike og hvilke har du? Et eksempel kan være Adblock. Hvis du er usikker, eller ikke vet, så har du mest sannsynlig ingen nettlesertillegg. 

Hvis det er noe du ikke vil svare på her i tråden, så kan du sende meg en melding. 

Jeg kommer ellers til å prøve meg på en mulig løsning "i blinde" i morgen, hvis jeg fremdeles ikke får til å reprodusere det selv, men da vil jeg rett og slett være helt avhengig av deres tilbakemeldinger for å finne ut om det da løser seg eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd meg på en fiks, fint om dere gir tilbakemelding om dere ser markeringen nå. Jeg vil i så fall også gjerne ha et skjermbilde av hvordan markeringen ser ut for dere i så fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TSP skrev (3 timer siden):

Jeg har prøvd meg på en fiks, fint om dere gir tilbakemelding om dere ser markeringen nå. Jeg vil i så fall også gjerne ha et skjermbilde av hvordan markeringen ser ut for dere i så fall. 

Jeg tror sånne spørsmål bør legges ut på skravleforumet, mange som aldri ser på ris&ros sidene

Anonymkode: 6a907...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TSP skrev (4 timer siden):

Jeg har prøvd meg på en fiks, fint om dere gir tilbakemelding om dere ser markeringen nå. Jeg vil i så fall også gjerne ha et skjermbilde av hvordan markeringen ser ut for dere i så fall. 

Nei, virker ikke. Ser fremdeles likt ut. Galaxy s10e og Chrome.

 

Screenshot_20201210-095636_Chrome.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg tror sånne spørsmål bør legges ut på skravleforumet, mange som aldri ser på ris&ros sidene

Anonymkode: 6a907...046

De som har hatt problemer har skrevet her inne, derfor velger vi å fortsette dialogen her inne ettersom det ikke ser ut til å være så mange som har problemet.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samsung Galaxy 20+ Chrome. Ser likt ut, men ikke opplevd at jeg uventet blir anonym på noen innlegg nå. 

Anonymkode: 1c072...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (1 time siden):

De som har hatt problemer har skrevet her inne, derfor velger vi å fortsette dialogen her inne ettersom det ikke ser ut til å være så mange som har problemet.

Admin

Men hvordan vet du det?

Anonymkode: 6a907...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Men hvordan vet du det?

Anonymkode: 6a907...046

Det er rett og slett basert på de som har gitt tilbakemelding. Er det noe forumbtukerne på foreldre er gode på så er det å si ifra om noe ser galt ut eller ikke fungerer når vi oppdaterer 😊

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant omsider ut av dette nå. Dere som har meldt fra om dette og noen andre brukere, totalt 32, har endret til et forumutseende som jeg ikke trodde var tilgjengelig for dere. Dette er et forumutseende vi når som helst kan finne på å slå av. 

Dere hadde valgt "Default"-utseendet her, i stedet for å benytte det som er standard for foreldreforumet, som er utseendet med navn Foreldre. Det er Foreldre-utseendet vi aktivt vedlikeholder.

Skjermbilde 2020-12-15 kl. 13.44.21.png

Det virker som "Default"-utseendet hadde "hengt seg opp", og jeg har nå fått fikset dette med markeringsboksene i det utseendet ved å lagre det på nytt.  

Når det er sagt, så vil jeg igjen gjenta at vi ikke aktivt vedlikeholder, fikser feil eller følger opp tilbakemeldinger som gjelder "Default"-utseendet. "Default" er standardutseendet som følger med forumprogramvaren som vi benytter oss av, mens "Foreldre"-utseendet er det som er laget for Foreldreforumet og som er standard hos oss. 

Er dere misfornøyd med noe i Default-utseendet, eller finner flere feil, så ber jeg dere om å bytte tilbake til Foreldre-utseendet. Det kan også godt hende vi vil gjøre Default-utseendet utilgjengelig igjen for vanlige brukere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TSP skrev (29 minutter siden):

Jeg fant omsider ut av dette nå. Dere som har meldt fra om dette og noen andre brukere, totalt 32, har endret til et forumutseende som jeg ikke trodde var tilgjengelig for dere. Dette er et forumutseende vi når som helst kan finne på å slå av. 

Dere hadde valgt "Default"-utseendet her, i stedet for å benytte det som er standard for foreldreforumet, som er utseendet med navn Foreldre. Det er Foreldre-utseendet vi aktivt vedlikeholder.

Skjermbilde 2020-12-15 kl. 13.44.21.png

Det virker som "Default"-utseendet hadde "hengt seg opp", og jeg har nå fått fikset dette med markeringsboksene i det utseendet ved å lagre det på nytt.  

Når det er sagt, så vil jeg igjen gjenta at vi ikke aktivt vedlikeholder, fikser feil eller følger opp tilbakemeldinger som gjelder "Default"-utseendet. "Default" er standardutseendet som følger med forumprogramvaren som vi benytter oss av, mens "Foreldre"-utseendet er det som er laget for Foreldreforumet og som er standard hos oss. 

Er dere misfornøyd med noe i Default-utseendet, eller finner flere feil, så ber jeg dere om å bytte tilbake til Foreldre-utseendet. Det kan også godt hende vi vil gjøre Default-utseendet utilgjengelig igjen for vanlige brukere. 

Så, dere lar det være et valg om man vil ha default eller foreldre,  men det er overhode ikke sikkert at det vil bli opprettholdt , og vedlikehold kan man se langt etter. Og kanskje veldig sikkert (!?)  vil default bli utilgjengelig for vanlige brukere. Veldig bra du fant ut av dette @TSP, kan du nå se om du får gjort noe med innleggsnummer?

Anonymkode: bb426...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...