Anonym bruker Skrevet 18. november 2020 #1 Skrevet 18. november 2020 Heii! (kvinne på 25 år) Okei så jeg har en sønn på snart 2 år, og vil begynne med ppiller men hører stadig så mye dårligt av de For og si det sånt så sliter jeg med selvtillit etter og ha fått sønnen min, Magen min er slakk og ekkel.. og sliter mye med opplåst mage, veier 70 kg. Og er redd for å gå opp veldig mye med bruk av prevensjon uansett om jeg trenger det. Hater tanken av og gå opp noen kilo når jeg allerede hater hvordan kroppen min ser ut.. Har dere opplevd og gått opp i vekt eller kommer det an på? Anonymkode: 49cd0...2fa
Anonym bruker Skrevet 18. november 2020 #2 Skrevet 18. november 2020 Nylig begynt selv å har ikke merket at jeg gått opp i vekt men jeg er ekstremt trøtt hele tiden,null sexlyst og veldig ustabilt humør :S Har brukt de i en måned nå. Anonymkode: 489b5...ce4
Anonym bruker Skrevet 18. november 2020 #3 Skrevet 18. november 2020 Jeg begynte på Yasmin for 5 mnd siden. Jeg vil nesten si jeg har gått ned.. De påvirker matlysten min, ved at jeg har mindre lyst på sjokolade (Min store synd). Kaffe har også mistet litt av smaken 🤷♀️ Den største fordelen for meg er renere hud. Men jeg har slutt med voksen akne siden..alltid Anonymkode: e52ea...6c4
Anonym bruker Skrevet 18. november 2020 #4 Skrevet 18. november 2020 Noen opplever litt økt apetitt av dem, men du trenger jo ikke spise mer for det.... Jeg hadde ingen vektøkning av de, gikk på pilla i mange år og hadde jevn vekt. Fikk fire barn og gikk på pilla mellom svangerskapene og hadde ingen vektoppgang da heller selv om de sier kroppen kan endre seg litt etter svangerskap. Anonymkode: d40bd...cce
Anonym bruker Skrevet 18. november 2020 #5 Skrevet 18. november 2020 Jeg har prøvd alle mulige merker og gikk mye opp i vekt av alle. Jeg fikk også kjempestore, ømme pupper hele tiden. Da jeg sluttet med hormonprevensjon gikk jeg ned igjen veldig fort. Nå har jeg gynefix kobberspiral, det fungerer fint for meg. Anonymkode: 70392...921
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå