Anonym bruker Skrevet 16. november 2020 #1 Skrevet 16. november 2020 barnet mitt er nå snart 8 år, og er en del med de i klassen hjem, jeg er så redd for at det skal skje barnet noe, Jeg vet at hn er trygg der barnet er,men er så redd for barnet skal bli påkjørt eller slik på vei hjem, Jeg vet jo at dette er veldig teit av meg, men jeg kjenner alltid på angsten når barnet er hos andre. Veldig koselig barnet har mange venner, og vet det er meg som tenker feil og mulig er hønemor,men jeg elsker barnet og kan ikke se et liv uten det ❤️ noe råd? Anonymkode: 92351...157
Anonym bruker Skrevet 16. november 2020 #2 Skrevet 16. november 2020 Alle mennesker har katastrofetanker innimellom, men du må bare ta deg selv i nakken og nekte de å styre livet ditt, og barnet sitt. Jeg har fire barn selv, akkurat nå har eldste på 19 kjøpt seg bruktbil, og nest eldste på 17 har lett motorsykkel.... Mange katastrofetanker hos mor, særlig når de er ute etter min leggetid om kvelden Men jeg kan jo ikke pakke ungene i bobleplast og binde de fast i gjerdestolpen, de må få utfolde seg og være med venner Så jeg må lese en bok eller gjøre noe annet og nekte katastrofetankene å utvikle seg. Det er en del av mammajobben det også, å slippe de løs... Anonymkode: 473ad...646
Love85 Skrevet 17. november 2020 #3 Skrevet 17. november 2020 16 hours ago, Anonym bruker said: Alle mennesker har katastrofetanker innimellom, men du må bare ta deg selv i nakken og nekte de å styre livet ditt, og barnet sitt. Jeg har fire barn selv, akkurat nå har eldste på 19 kjøpt seg bruktbil, og nest eldste på 17 har lett motorsykkel.... Mange katastrofetanker hos mor, særlig når de er ute etter min leggetid om kvelden Men jeg kan jo ikke pakke ungene i bobleplast og binde de fast i gjerdestolpen, de må få utfolde seg og være med venner Så jeg må lese en bok eller gjøre noe annet og nekte katastrofetankene å utvikle seg. Det er en del av mammajobben det også, å slippe de løs... Anonymkode: 473ad...646 Tusen takk for et fint svar. Dette går kun ut over meg, ikke barnet, nevner ingenting for barnet
Sommerkroppen 2029 Skrevet 17. november 2020 #4 Skrevet 17. november 2020 Jeg tror dette gir seg mer og mer HI. Det er litt sånn "learning by doing". Jeg har også store tenåringer, som kjører bil og moped. Drar på fest og kommer hjem lenge etter min leggetid. Man venner seg til den tanken i løpet av årene. Man ser at det som oftest går greit, og så kan man jo ikke tjore dem fast hjemme som hun over her sier.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2020 #5 Skrevet 17. november 2020 Just now, Sommerkroppen 2029 said: Jeg tror dette gir seg mer og mer HI. Det er litt sånn "learning by doing". Jeg har også store tenåringer, som kjører bil og moped. Drar på fest og kommer hjem lenge etter min leggetid. Man venner seg til den tanken i løpet av årene. Man ser at det som oftest går greit, og så kan man jo ikke tjore dem fast hjemme som hun over her sier. Det er godt og høre er nå mitt barn har begynt og bli mer med venner og slik, er kanskje uvant fordi barnet har vert veldig hjemmekjær, så er så uvant, og jeg tenker hele tiden på at det skjer noe, hører jeg det uler så får jeg tårer i øyene, vil ikke være sånn,men orker bare ikke tanken på og miste barnet mitt Anonymkode: 92351...157
Sommerkroppen 2029 Skrevet 17. november 2020 #6 Skrevet 17. november 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er godt og høre er nå mitt barn har begynt og bli mer med venner og slik, er kanskje uvant fordi barnet har vert veldig hjemmekjær, så er så uvant, og jeg tenker hele tiden på at det skjer noe, hører jeg det uler så får jeg tårer i øyene, vil ikke være sånn,men orker bare ikke tanken på og miste barnet mitt Anonymkode: 92351...157 Nei jeg kjenner til tanken. Men det går bra 😉 Det er jo kjempeflott at barnet ditt har venner og er sosial. Du blir vant til å sende h*n ut av hjemmet etterhvert, og da vil disse tankene gir mer og mer slipp.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2020 #7 Skrevet 17. november 2020 8 hours ago, Sommerkroppen 2029 said: Nei jeg kjenner til tanken. Men det går bra 😉 Det er jo kjempeflott at barnet ditt har venner og er sosial. Du blir vant til å sende h*n ut av hjemmet etterhvert, og da vil disse tankene gir mer og mer slipp. Ja aboslutt bra barnet har venner og er sosial Ja håper de tankene slippes snart Anonymkode: 92351...157
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå