Gå til innhold

ødeleggelser i skolen/på SFO


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg mottok en henvendelse  hvor avsender hevder at vår sønn har punktert dems sønns sykkeldekk med vilje. De ville at vi skulle betale for reprasjon av dekket. Jeg svarte bare at vår sønn sykler ikke til skolen og at han dermed ikke har gjort det. Men, uansett: Er det ikke skolen selv som må ta ansvar for hva barna gjør på skolen når barna er under dems oppsyn? 

Anonymkode: 13ef6...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan han ikke ha gjort det uten å sykle til skolen?? jeg hater sånne foreldre som tenker sånn om sine egne barn,  at gudameg det ville ALDRI mitt barn ha gjort.  

Anonymkode: 38451...e6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din sønn sykler ikke til skolen og derfor kan han ikke punktert en annen sitt dekk? Hvor er logikken i det?? 

Anonymkode: edf91...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan din sønn ha gjort det selv om han ikke sykler selv.

Og nei, skolen dekker ikke materielle skader  forårsaket av en elev, det må foreldre dekke.

Anonymkode: aeed7...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke logikken din, men tenker du må finne ut av om din sønn har gjort det. Om han har det må dere erstatte det.

Anonymkode: fcd79...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2020 den 9.46, Anonym bruker skrev:

Jeg mottok en henvendelse  hvor avsender hevder at vår sønn har punktert dems sønns sykkeldekk med vilje. De ville at vi skulle betale for reprasjon av dekket. Jeg svarte bare at vår sønn sykler ikke til skolen og at han dermed ikke har gjort det. Men, uansett: Er det ikke skolen selv som må ta ansvar for hva barna gjør på skolen når barna er under dems oppsyn? 

Anonymkode: 13ef6...2e9

Nå vil jeg tro at ungene selv har ansvar for egne eiendeler de velger å ta med til skolen. Selvsagt kan man ødelegge et dekk selv om man selv ikke sykler. Jeg tenker du burde svart at du skal ta en prat med din sønn for å høre hans side av saken og at du kommer tilbake til henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...