Anonym bruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Jeg er kvinne i 22 årene med veldig tykt krøllete hår mye volum og jeg tar opperste hår i strikk for at det skal ikke bli heilt «hekse hår» Har noen av dere tynnet håret før? synes det er utrolig slitsomt med langt og tykk krøllete hår med mye volum, pleier ikke å gre det siden da blir ekstra mye volum da. Og dagen etter jeg dusjer så er håret helt fælt.. akkurat som ei løve eller heks.. og blir fort tørr uansett om jeg bruker olje i det.. Anonymkode: 7330a...ac0
Anonym bruker Skrevet 16. november 2020 #2 Skrevet 16. november 2020 Jeg er ikke frisør, så jeg er ingen ekspert, men jeg tror ikke det er en god løsning å tynne ut håret ditt. Det hender frisører tynner ut mitt tykke, glatte hår, men det er for å få mer volum i det fordi det ikke blir så tungt. Anonymkode: bc357...d45
Anonym bruker Skrevet 16. november 2020 #3 Skrevet 16. november 2020 Når du tynner ut blir det gjerne enda mer frizzy, for du får masse kortere småhår innimellom. Hun som er med i 71 grader nord nå har barbert vekk det håret under, det synes ikke når hun har håret ned, men blir veldig typete når håret er oppsatt så det er slett ikke alle som kan ha det. Jeg sliter med det samme selv, det er ingen enkel løsning på det som jeg har funnet ihvertfall. Anonymkode: 91136...3ca
Anonym bruker Skrevet 16. november 2020 #4 Skrevet 16. november 2020 Kurer du det godt og bruker gode produkter som gir masse fukt? Olje er vel ikke så fint å bruke, mer hårkremer og antifrizz produkter. Har samme hårtyper selv, og håret mitt er alltid finest rett etter vask. Etter en dag er det tørt og heksete igjen. Men merker stor forskjell på hva jeg har i det. Grer det aldri etter det har begynt å tørke, da blir det full heks. Grer før og etter vask. Anonymkode: eb49c...819
Anonym bruker Skrevet 16. november 2020 #5 Skrevet 16. november 2020 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er kvinne i 22 årene med veldig tykt krøllete hår mye volum og jeg tar opperste hår i strikk for at det skal ikke bli heilt «hekse hår» Har noen av dere tynnet håret før? synes det er utrolig slitsomt med langt og tykk krøllete hår med mye volum, pleier ikke å gre det siden da blir ekstra mye volum da. Og dagen etter jeg dusjer så er håret helt fælt.. akkurat som ei løve eller heks.. og blir fort tørr uansett om jeg bruker olje i det.. Anonymkode: 7330a...ac0 Anbefaler også Krøllekrem, jeg bruker den fra John frieda, de er litt forskjellige så prøv gjerne noen typer hvis du ikke får klaff med første. Pass på at du har i en god del. La lufttørke. På dag to fukter jeg litt overflatehår og tar i litt mer krem, blir ikke like bra som nyvasket, men bedre en ikke noe. Har prøvd å tynne, synes ikke det funker så bra. Men veldig viktig med en god klipp som klarer å gi håret en god fasong. Anonymkode: 18571...75c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå