Gå til innhold

fortelle eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gift på 8 året, to barn ,,

Har tidligere eksperimentert med sex av samme kjønn. Var den samme jenta hele veien, med ett unntak.

uansett, jeg har jo holdt meg i tøylene og ikke gjort noe med henne nå på mange år (ja siden jeg traff mannen jeg nå er gift med).. Hun har hintet innpå ett par ganger underveis, men jeg har alltid sagt nei til det pga respekt for ekteskapet mitt. Selv om jeg egentlig har savnet henne (sexen) veldig. Jeg er ikke bifil (tror jeg) kunne ikke vært kjæreste med henne, men sexen er annerledes og gir meg en spesiell tilfredstillelse. 

Fredag gikk jeg på en smell. Var med henne for å hente en ny seng hun hadde kjøpt, og i tullet med å prøveligge denne gikk det fra ett kyss til mange og deretter samleie.

Jeg mistet altså iløpet av sekunder respekten jeg liksom skulle hatt for min mann og familien. Ikke nok med det, den lysten dette vekket i meg har gjort at jeg også i dag dro til henne.

i etterkant blir jeg kvalm av meg selv. 

Så, hva gjør jeg nå... Jeg kommer til å gjøre det igjen, begjæret er så intenst. Lyst å dra ivei til henne nå egentlig. Jeg finnes ikke forelsket, så ikke tenk det. Grunnen til at det er henne er at det er enkelt. Kunne godt hatt sex med andre damer jeg var tiltrukket av også.

SÅ det er sexen jeg er ute etter, med en jente. 

Jeg har vurdert å fortelle det til min mann. Jeg aner ikke hvordan han vil ta det. Han er ingen sjalu type, men han er en trofast mann som jeg aldri har hatt grunn til ikke å stole på. Redd for å gjøre han utrygg og at det skal ødelegge noe for oss. Egoisten som snakker her selvsagt. Det er heller ikke atuelt at han skal få delta på noen måte. 

Bør jeg fortelle det? Skal jeg pynte på det kanskje? eller holde kjeft. Jeg tror vel at å si noe om det vil gjøre at jeg blir tvunget til å avslutte med henne. ( det er ikke en venn av han, dette er kun min venn)

Ingen vil noen gang få vite dette, det er vår hemmelighet gjennom mange år. 

Anonymkode: eb1e8...b9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tok et valg nå, og du har også tatt et valg om at du ønsker å fortsette å ha sex med den andre kvinnen.

Da fortjener mannen din også å kunne ta et valg, om han synes det er greit at du har sex med en kvinne innimellom, eller om han mener det er utroskap og om han ev. ønsker å leve med deg etter det.

Mannen din fortjener en kone som er ærlig med ham!

Anonymkode: 01e27...7f0

Skrevet

Jeg tenker at her er det kun du som vet hva som er riktig. 

Kan du leve med å lyve til mannen på fast basis?

Anonymkode: e6a0e...fef

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du tok et valg nå, og du har også tatt et valg om at du ønsker å fortsette å ha sex med den andre kvinnen.

Da fortjener mannen din også å kunne ta et valg, om han synes det er greit at du har sex med en kvinne innimellom, eller om han mener det er utroskap og om han ev. ønsker å leve med deg etter det.

Mannen din fortjener en kone som er ærlig med ham!

Ja, han fortjener det så absolutt... jeg tviler på at han vil synes det er okay.

Derfor lurer jeg på om alle har det best med at jeg ikke sier noe 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at her er det kun du som vet hva som er riktig. 

Kan du leve med å lyve til mannen på fast basis?

Nei det vil jeg ikke klare... men en liten periode kanskje... spyr av meg selv egentlig... 

Skrevet

Du vil altså fortsette å bedra mannen din?

Skrevet

Syns du det er greit at mannen din har sex med andre, uten at du får vite det? Du vet, det er utroskap selv om det er med ei dame du har sex.

Anonymkode: 7e9f7...bb8

Skrevet
Akkurat nå, Hengebukksvinet skrev:

Du vil altså fortsette å bedra mannen din?

Jeg har litt for avslappet forhold til det, det er problemet tror jeg. Jeg hadde aldri tenkt det samme om dette var en mann skjønner du. Jeg på en måte legaliserer det for meg selv. 

Men jeg føler meg som en dritt også da, så jeg tenker jeg må gi meg nå mens leken er god. snart....

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Syns du det er greit at mannen din har sex med andre, uten at du får vite det? Du vet, det er utroskap selv om det er med ei dame du har sex.

Anonymkode: 7e9f7...bb8

ja, jeg vet... men det kjennes ikke sånn... Føler det er mer uskyldig.

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, han fortjener det så absolutt... jeg tviler på at han vil synes det er okay.

Derfor lurer jeg på om alle har det best med at jeg ikke sier noe 

Det er bare den unnskyldningen du forsøker å overbevise deg selv om slik at du skal kunne fortsette å være egoist og ikke ta ansvar for egne valg.

Du sier til og med at du ikke har tenkt å slutte å ha sex med den andre kvinnen.

Selv om du egentlig vet at mannen din trolig vil se på det du gjør som utroskap, så velger du bevisst å fortsette med det.

Hvordan ville du følt det om mannen din valgte å ha sex med en tidligere elsker (uansett kjønn)?

Skrevet

Stopper du nå, sier du ingenting. Da påfører du han bare mye smerte for å lette din egen samvittighet. 

Fortsetter du må du jo si fra. Du kan ikke fortsette å lyve til mannen du velger å være sammen med. 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er bare den unnskyldningen du forsøker å overbevise deg selv om slik at du skal kunne fortsette å være egoist og ikke ta ansvar for egne valg.

Du sier til og med at du ikke har tenkt å slutte å ha sex med den andre kvinnen.

Selv om du egentlig vet at mannen din trolig vil se på det du gjør som utroskap, så velger du bevisst å fortsette med det.

Hvordan ville du følt det om mannen din valgte å ha sex med en tidligere elsker (uansett kjønn)?

Det hadde jeg syns var ille...

Men jeg tenker egentlig å avslutte det, jeg må det.... snart

må jeg da si noe om det? Om jeg avslutter og ikke roter det noe mer til. Er det innafor, eller er sviket like stort?

Skrevet

Stopper du nå, sier du ingenting. Da påfører du han bare mye smerte for å lette din egen samvittighet. 

Fortsetter du må du jo si fra. Du kan ikke fortsette å lyve til mannen du velger å være sammen med. 

❤️ Jeg får snakke med henne i morgen.. bryte alle kontakt en periode til dette har roet seg igjen. 

Skrevet

Ville du lokt å vite det hvis mannen din var utro?

Anonymkode: 6ad5b...197

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det hadde jeg syns var ille...

Men jeg tenker egentlig å avslutte det, jeg må det.... snart

må jeg da si noe om det? Om jeg avslutter og ikke roter det noe mer til. Er det innafor, eller er sviket like stort?

Vet du, jeg tror absolutt ingenting på at du kommer til å slutte å ha sex med denne kvinnen. For du ønsker det ikke, det har du vært veldig tydelig på. Veldig, veldig tydelig. Jeg tror også at hun betyr langt mer for deg enn hva du innrømmer, hvis ikke hadde det ikke vært så vanskelig for deg å avslutte. Du er bifil og forelsket i en annen enn mannen din. Du har valgt å være utro flere ganger og planlegger å være det flere ganger, for det er tydelig at det ikke blir med disse to gangene, til det er du for selvopptatt. Det er noen menn som synes det er greit at kona har sex med andre kvinner, men langt fra alle. Men de det fungerer for er åpne og ærlige med hverandre. Du er ikke det, du bare velger å være utro i pur egoisme.

La mannen din få vite slik at han kan få ta valg for sitt liv fremover. Du har tatt ditt valg. Mannen din har like stor rett som det du har til å bestemme over eget liv. Da kan dere se om dere begge velger å gå videre sammen eller ikke.

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet du, jeg tror absolutt ingenting på at du kommer til å slutte å ha sex med denne kvinnen. For du ønsker det ikke, det har du vært veldig tydelig på. Veldig, veldig tydelig. Jeg tror også at hun betyr langt mer for deg enn hva du innrømmer, hvis ikke hadde det ikke vært så vanskelig for deg å avslutte. Du er bifil og forelsket i en annen enn mannen din. Du har valgt å være utro flere ganger og planlegger å være det flere ganger, for det er tydelig at det ikke blir med disse to gangene, til det er du for selvopptatt. Det er noen menn som synes det er greit at kona har sex med andre kvinner, men langt fra alle. Men de det fungerer for er åpne og ærlige med hverandre. Du er ikke det, du bare velger å være utro i pur egoisme.

La mannen din få vite slik at han kan få ta valg for sitt liv fremover. Du har tatt ditt valg. Mannen din har like stor rett som det du har til å bestemme over eget liv. Da kan dere se om dere begge velger å gå videre sammen eller ikke.

Jeg forstår godt hva du sier her, men jeg har klart å holde meg unna sex med henne i 10 år før fredag, så jeg vet jo at jeg klarer det igjen. Problemet akkurat nå at det begjæret er så stort... Jeg vet det roer seg igjen. Og da er det ferdig. 

Men det er såklart ikke riktig gjort ovenfor han som tror vi kun er venninner... Han fortjener å få vite. Jeg skal tenke over det. Hvis jeg velger å avslutte i morgen tror jeg ikke jeg sier noe. 

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg forstår godt hva du sier her, men jeg har klart å holde meg unna sex med henne i 10 år før fredag, så jeg vet jo at jeg klarer det igjen. Problemet akkurat nå at det begjæret er så stort... Jeg vet det roer seg igjen. Og da er det ferdig. 

Men det er såklart ikke riktig gjort ovenfor han som tror vi kun er venninner... Han fortjener å få vite. Jeg skal tenke over det. Hvis jeg velger å avslutte i morgen tror jeg ikke jeg sier noe. 

Å beholde henne som venninne når hun faktisk er din elsker/-inne, det er en hån mot mannen din.

Du kommer ikke til å greie å slutte, for du har ikke lyst å slutte å ha sex med henne, og hun respekterer heller ikke at du er gift. Dere vil ha hverandre, og da kommer du til å være utro mot mannen din igjen.

Skal du la være å fortelle mannen bør du droppe henne helt som venninne også. Men det tror jeg heller ikke du er villig til å gjøre.

Mannen din fortjener å slippe å leve på en løgn, han fortjener å ta valg for sitt eget liv ut fra det som er virkeligheten.

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Å beholde henne som venninne når hun faktisk er din elsker/-inne, det er en hån mot mannen din.

Du kommer ikke til å greie å slutte, for du har ikke lyst å slutte å ha sex med henne, og hun respekterer heller ikke at du er gift. Dere vil ha hverandre, og da kommer du til å være utro mot mannen din igjen.

Skal du la være å fortelle mannen bør du droppe henne helt som venninne også. Men det tror jeg heller ikke du er villig til å gjøre.

Mannen din fortjener å slippe å leve på en løgn, han fortjener å ta valg for sitt eget liv ut fra det som er virkeligheten.

Nei, hun kjenner ikke han så godt- mulig derfor hun ikke føler hun må respektere han. Det er vel heller ikke hennes oppgave oppi det surret mitt... 

ah, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Skal dra å snakke med henne i kveld i hvert fall... 

Skrevet

Nå svarer jeg mot høneflokken. Jeg ville ikke fortalt mannen, og jeg forstår at det går an å ha slike lyster uten at det er romantiske følelser involvert, og at dette ikke hadde skjedd om det var en mann. Jeg hadde beholdt dette som min hemmelighet, og hadde sikkert hatt det litt gøy med venninna en sjelden gang. 

Anonymkode: 0fe0f...33f

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, hun kjenner ikke han så godt- mulig derfor hun ikke føler hun må respektere han. Det er vel heller ikke hennes oppgave oppi det surret mitt... 

ah, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Skal dra å snakke med henne i kveld i hvert fall... 

Kanskje dere skal møtes på resturant å prate, ikke hjemme hos henne? 

Anonymkode: c1ec4...a04

Skrevet

Du har vært utro mot mannen din, og er redd han skal bli utrygg og at noe skal bli ødelagt mellom dere om du forteller det? 

Jeg har til nå aldri hørt eller lest om noen som opplever utroskap uten at det ødelegger tilliten altså... 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå svarer jeg mot høneflokken. Jeg ville ikke fortalt mannen, og jeg forstår at det går an å ha slike lyster uten at det er romantiske følelser involvert, og at dette ikke hadde skjedd om det var en mann. Jeg hadde beholdt dette som min hemmelighet, og hadde sikkert hatt det litt gøy med venninna en sjelden gang. 

Anonymkode: 0fe0f...33f

hm, hehe… det svaret likte jeg selvsagt... har tenkt tanken selv.... kremt....

Nei det er ikke følelser, kun sex … Jeg vet det, for det kunne like godt vært med deg om du skjønner.... (ja om vi tiltrekkes selvsagt)… det er bare så enkelt med henne og vi begge vet hvor vi står. Jeg tror det vil gi seg igjen etter hvert... slik som sist. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje dere skal møtes på resturant å prate, ikke hjemme hos henne? 

Anonymkode: c1ec4...a04

Jo kan det... men var litt sånn "en siste gang" greie.... 

Skrevet
2 timer siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Du har vært utro mot mannen din, og er redd han skal bli utrygg og at noe skal bli ødelagt mellom dere om du forteller det? 

Jeg har til nå aldri hørt eller lest om noen som opplever utroskap uten at det ødelegger tilliten altså... 

nei enig, men det er noe annet når det er en dame vel? 

Jeg mener, om min mann hadde holdt på med en annen mann og innrømmet det for meg, så hadde det vært hundre ganger bedre enn om det var med en annen dame. Er det kun jeg som føler det sånn ;) 

Skrevet

nei enig, men det er noe annet når det er en dame vel? 

Jeg mener, om min mann hadde holdt på med en annen mann og innrømmet det for meg, så hadde det vært hundre ganger bedre enn om det var med en annen dame. Er det kun jeg som føler det sånn ;) 

Eh...ja!! For meg hadde det vært mye verre om det var en mann enn en dame. Det han får der kan jo ikke jeg gi ham. Da hadde det vært kroken på døra her. Annen dame, da hadde vi kunne prøvd å se om vi kom over det, men det krever jo full åpenhet og ærlighet.

Anonymkode: 89386...004

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...