Gå til innhold

Dere med lange tenåringsgutter;

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lange er de nå og alder? Og dere som hadde lange tenåringsgutter som nå er ferdigvokst; hvor lange er de nå?

Gutten min på 13,5 år er nå 1,76 m. Noen som vil tippe hvor lang han blir som voksen? 

Anonymkode: e6027...509

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine to gutter er veldig forskjellige. 

Eldste var en av de lengste i klassen hele barneskolen, men så stoppet han opp litt og de andre tok han igjen. Han vokste lite fra 12-14 år, også hadde han et sprang igjen i 9.klasse og endte på 185 cm. Han er nå 19 år og helt gjennomsnittlig...

Nest eldste har vært ganske kort hele barneskolen, men hadde et sprang siste året på ungdomskolen. Han er nå 16 år og er mellom 175 og 180 et sted, men han vokser litt enda så jeg vet ikke helt hvor han ender.

Anonymkode: 32107...bd3

Skrevet

Den minste konfirmanten i mitt kull er nå den høyeste, den høyeste endte på ca 1.80. Dette er umulig å spå.

Anonymkode: 65f27...4f6

Skrevet

Min på 13 år, er 175 cm. Men tror det roer seg nå, han har strekt seg veldig de siste årene. Og tipper han ender på ca 185.

Anonymkode: 55fd0...727

Skrevet

Ja, det er umulig å vite, men moro å tippe. Jeg vet jo heller ikke hvor lenge gutte vokser. Noen er kanskje utvokst når de er 16 og andre vokser kanskje til de er over 18 år.

hi

Skrevet

Har en gutt på 16. Var 1.90 da han startet på ungdomsskolen og kun strekt seg rundt en cm etter det. Gikk opp en strl i sko, bruker nå 47. 

Anonymkode: d1198...46e

Skrevet

Guttungen ble akkurat 14 og er 182. Ikke sikkert han blir særlig lengre. Han er lengre enn faren, men min side av familien har lange medlemmer. Han kom tidlig i puberteten og har vært lang hele veien, men regner med det vil jevne seg ut. 

Anonymkode: 630fe...f20

Skrevet

Sønnen min vokste noe helt vilt det året han ble konfirmert. På konfirmasjonen sin, var han nesten ett hode lavere enn meg (jeg er 1.75) og 11 mnd etter, målte han 181. 

Anonymkode: d5a57...9d7

Skrevet

Min sønn var 1,55 da han begynte på ungdomsskolen, og var omtrent minst gjennom de tre årene. Til våren er han russ, 195 høy. De som var høyest tidlig er forbivokst skikkelig. 

Anonymkode: 2000d...9b7

Skrevet

Jeg har tre tenåringsgutter. En på 13 år som er 1.71, en på 16 år som er rundt 1.81 og en på 18 år som er 1.98,5. Han på 18 år har alltid, fra han var 3 mnd, lagt på eller rett over øverste streken på lengde. Der var ikke noen overraskelse at han endte opp med å bli nesten 2 meter høy, nå er vi bare spent på om han er helt ferdig utvokst eller ei. Han på 16 år var litt lav for alderen gjennom hele oppveksten, men fikk plutselig en spurtvekst i 10-klasse. Yngste har jevnt lagt rett over snittet på høyde og følger fortsatt den kurven. Han vil i så fall ende på rundt 1.84-ish.

Anonymkode: ea2b6...731

Skrevet
On 11/15/2020 at 8:31 PM, Anonym bruker said:

hvor lange er de nå og alder? Og dere som hadde lange tenåringsgutter som nå er ferdigvokst; hvor lange er de nå?

Gutten min på 13,5 år er nå 1,76 m. Noen som vil tippe hvor lang han blir som voksen? 

snart 13 181cm

16 189cm

22 201cm

far er 203 og jeg 182, så her er begge høye

Anonymkode: e4594...b4e

Skrevet

Min er 14 år og 185 cm. Ser ikke ut som han slutter å vokse med det første heller. Spiser som en hest (men er syltynn, 52 kg) og vokser ut av alle klær. Men jeg er 180 cm og Pappan 188 cm så forventet å bli lang. 

Skrevet

Min gutt på 16,5 år er 194 cm. Han er omtrent akkurat kommet ordentlig i pubertet så han vokser nok enda. Skostr ser ut til å ha stoppet på 47.

Jeg er 158 cm og faren er 188 cm. Han ble "født" lang. Var 81 cm da han var 6 mnd og full alarm og oppfølging/henvisning til sykehuset fra helsestasjon😅  

Anonymkode: d6be2...84f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...