Anonym bruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Har fått tilbud om å kjøpe en PS3 til en billig penge, den fungerer som den skal. Men jeg har ikke peiling på dette. Det følger med et spill som min sønn ikke er gammel nok til å spille. Men man kan vel laste ned spill på selve maskina? Eller? Og finnes det gratis spill, eller kan man kun kjøpe? Han er bare 7 år og ønsker kun å spille bilspill og fotball. Kan så lite om pc, spillkonsoller osv at det er flaut. Derfor spør jeg her Anonymkode: 0c762...d7a
Anonym bruker Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Ps3 er utgått modelL og denne kan Du ikke laste ned spill på. Det kan du på PS4. Man må kjøpe spill men er ikke lett å få tak i PS3 spill. Ville heller prøve å få tak i en brukt PS4. Anonymkode: b4055...a57
Anonym bruker Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 Hadde også gått for ps4. Mye flere muligheter der og bedre lagringsplass. Kjøper du brukt så husk å få med passordet på foreldrekontroll. Anonymkode: 9b93c...16c
Anonym bruker Skrevet 15. november 2020 #4 Skrevet 15. november 2020 Ok, takk for svar da satser jeg på ps4 Anonymkode: 0c762...d7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå