Gå til innhold

Hva finner dere på med barna for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor sentralt på Østlandet med strenge koronarestriksjoner. Svømmehaller og lignende er stengt, og skogen er grå og våt. I går var vi ute i godværet, og etterpå lagde vi «gulvet er lava»-løype gjennom huset. Vi har hatt papirflykonkurranse og sett film sammen. I dag vurderer vi faktisk å dra på stranden og bade før middag. Ellers leser vi bøker og spiller brettspill, men kjenner at mange aktiviteter går på repeat. Skulle gjerne hatt mere fysisk aktivitet. Hva finner dere på om dagen? Håper på en snørik vinter😊

Anonymkode: 0dd1d...f0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er på besøk/har besøk, ungene leker i nabolaget eller i skolegården, spiller og gjør som vanlig 

Anonymkode: 5089b...613

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bor sentralt på Østlandet med strenge koronarestriksjoner. Svømmehaller og lignende er stengt, og skogen er grå og våt. I går var vi ute i godværet, og etterpå lagde vi «gulvet er lava»-løype gjennom huset. Vi har hatt papirflykonkurranse og sett film sammen. I dag vurderer vi faktisk å dra på stranden og bade før middag. Ellers leser vi bøker og spiller brettspill, men kjenner at mange aktiviteter går på repeat. Skulle gjerne hatt mere fysisk aktivitet. Hva finner dere på om dagen? Håper på en snørik vinter😊

Anonymkode: 0dd1d...f0c

Vi går tur hver dag. Ikke etter ønske fra barnet som går i 7. klasse - men helt nødvendig. Og turen åpner for gode samtaler. 

Vi ser også serie sammen hver kveld. 

Utover det blir det litt spilling og lesing. Vi er mye sammen, men hun liker seg også for seg selv 

Anonymkode: 98d6a...e19

Skrevet

Mine to barn er stort sett ute i hagen og leker når de ikke er på skolen. Om kvelden streamer vi noe på Tven sammen.  

Anonymkode: 3deee...1d6

Skrevet

barnet er snart 8 og er mest sammens med venner og overnattingbesøk

Anonymkode: d2bc9...2c7

Skrevet

Kino,Vilvite,Akvariet og lekeland :) er lite folk alle de stedene nå :D

Anonymkode: edc81...73c

Skrevet

Mine er mye sammen med venner, både ute og inne.

Anonymkode: f47fc...b51

Skrevet

Jeg forstår deg godt. Mine barn er syv og ti år, men det er dessverre ikke så mye lek med venner eller med hverandre. I går var yngste på aktiviteten sin. Vi andre ble sittende i bilen og prate sammen og vi var en kort tur i matbutikken. Deretter en kjapp tur innom besteforeldrene for å levere en gave. Senere laget yngste pizza sammen med oss og så på film med oss. Eldste så på noe annet.

I dag har vi alle vært ute en tur. Yngste hoppet på trampoline mens jeg diktet eventyr til henne. Eldste spilte fotball med oss foreldre, og vi tok ned trampolinen. Nå lager vi boller. Ellers har det blitt mye TV og nettbrett. Yngste har laget litt forskjellige ting. 

Forrige helg var vi på en veldig kjekk tur sammen med besteforeldre, kusiner, tante, onkel og hund. Hadde med boller og kake.

Neste helg vil jeg ta barna med på tur, tenne bål og grille pølser.

Anonymkode: d0d59...ca8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...