Gå til innhold

Hvir sosiale er deres 12- åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt bekymret. Snakker med venner på gruppechat og telefon, og de spiller sammen. De er lite fysisk sammen utenfor skolen, bortsett fra bursdager og noen overnattinger (mindre nå i 2020)

Er ikke sammen med, og snakker ikke med noen uten for vennegruppen. Bortsett fra på fritidsaktiviteten. Også redusert tilbud nå i 2020. 

Anonymkode: dd731...29d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser dessverre samme endring her, spesielt nå i våres og høst. Gikk fra sosial og aktiv, til å bure seg mer og mer inne. 

Anonymkode: e5ae0...ad2

Skrevet

Samme her bare her er hun 13 år. Hun har eget rom nede i kjelleren med eget bad. Så er mye nede

Anonymkode: d005a...05a

Skrevet

Mi på 12 år er ganske sosial😊

Er på trening selv to ganger pr uke. Er med "hjelpetrener" for et førsteklasselag en gang pr uke. Er på besøk eller har besøk i alle gall 2-3 ganger pr uke. I tillegg er de ofte sammen i helgene. 

Er mye på telefon, snap og videosamtale osv i tillegg. 

Anonymkode: 3a96a...873

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Mi på 12 år er ganske sosial😊

Er på trening selv to ganger pr uke. Er med "hjelpetrener" for et førsteklasselag en gang pr uke. Er på besøk eller har besøk i alle gall 2-3 ganger pr uke. I tillegg er de ofte sammen i helgene. 

Er mye på telefon, snap og videosamtale osv i tillegg. 

Huff og huff... Ikke helt venn med autokorrekturen ser jeg🙈

Skrevet

Frøkna mi trener også 2 ganger i uka. Er med venner de fleste dager etter skolen og i helger. Er mye mobil også, men hun er ganske så sosial.

Denne helgen har hun vært på hyttetur med to venninner og nå har hun besøk. De ser på film på rommet hennes.

Er dog bare med folk i klassen. Spennende å se hva fremtiden bringer når hun neste skoleår skal på ungdomsskolen og mest sannsynlig ikke havner med mange hun er med nå.

Anonymkode: db19a...e73

Skrevet

har tvillinger, de er veldig sosiale, nesten aldri hjemme, på hverdagen kun hjemme og gjør lekser og spiser, og så ut med venner , de har de samme vennene, uteom noe untak, søsteren deres på 16 og broren på 10 er mer hjemmekjær og gamer en del med venner,men er ikke så mye og farter som 12åringene

Anonymkode: 61d6e...6f2

Skrevet
På 15.11.2020 den 2.57, Anonym bruker skrev:

Jeg er litt bekymret. Snakker med venner på gruppechat og telefon, og de spiller sammen. De er lite fysisk sammen utenfor skolen, bortsett fra bursdager og noen overnattinger (mindre nå i 2020)

Er ikke sammen med, og snakker ikke med noen uten for vennegruppen. Bortsett fra på fritidsaktiviteten. Også redusert tilbud nå i 2020. 

Samme her.. helt likt

Anonymkode: 31fbc...4db

Skrevet

11-åringen er veldig sosial, flere ganger i uken har hun enten venner med hjem eller er med hjem til andre. Overnatting minst annenhver helg. Snakker mye på nett i tillegg, spiller med venner, melder med venner. De er vel 5 jenter i klassen som møtes jevnlig. Mye ute, rulleskøyter, mørkegjemsel og slike ting.

13-åringen er litt mindre sosial. Møter venner fra klassen kanskje en gang i uken, men trener 4 timer i uka da så møter jo folk der. Er med søsteren ut med hennes venner når de leker ute her

Anonymkode: 8cbde...b82

Skrevet
På 15.11.2020 den 2.57, Anonym bruker skrev:

Ikke så uvanlig. Min på 14 er sånn. Han på 13 er mer ute med kompisene.

Anonymkode: 34dfe...1d5

Skrevet

Kanskje introvert?

Jeg er introvert men ble presset av moren min til å være mer sosial. Husker jeg gjemte bort bursdagsinvitasjoner så hun ikke skulle se dem og presse (tvinge) meg til å dra). 

Det fikk meg til å skamme meg over å være alene og føle at noe var i veien med meg og føle at jeg MÅTTE være mer sosial.

I voksen alder møtte jeg en introvert mann som lærte meg at jeg var bra nok som jeg var :) jeg er sosial men med få mennesker av gangen ❤️

Anonymkode: 70cb1...07c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...