Anonym bruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Dette er flaut å innrømme 🙈, men det er en sjanse for at jeg helt ignorerte en pakke som venta på meg, fordi jeg trodde meldingene til PostNord var scam. Amazon fortalte meg at pakka ville komme rundt ellevte november, men jeg fikk meldinga bare noen få dager etter jeg hadde bestilt. I min hjerne var det altfor tidlig, så jeg blokkerte nummeret. Viste seg at det ikke var det, og at hentefristen var for tre dager siden 😬 Det er så rart, for jeg fikk aldri noe brev i posten om at det var noe å hente, derfor antok jeg bare at pakka var forsinka. Sukk... Det er for sent nå, forstår jeg. Men kommer jeg til å bli påført ekstra kostnader på grunn av dette, eller? Hva skjer i det hele tatt med pakker som ikke blir henta? Anonymkode: a1d92...5d4
Anonym bruker Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Du får jo ikke brev om slikt lengre... Tips til neste gang, dra å hent ut pakken uansett om du tror det er svindel eller ikke. Du blir jo ikke svindlet av en bomtur til butikken hvis det viser seg at det ikke var noen pakke der likevel... 😅 Anonymkode: 7aefb...815
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå