Anonym bruker Skrevet 14. november 2020 #1 Skrevet 14. november 2020 Her i byen arrangerer nå kjøpesentrene "shoppehelg", og kommuneoverlegen gir sin velsignelse. Senterledere inviterer byens befolkning til skikkelig shoppehelg, og det går heeelt fint for de følger smittevernreglene.... HVA F*N????? Å her er jeg livredd for å gjøre noe "galt" når jeg må innom å gjøre et ærend en torsdagskveld, liksom??? Og heller ikke planlegge julebesøk fra familie? Er dette koronagreiene bare tull? Kan vi andre også bare drite i hele greia nå? Jeg skjønner faktisk hvorfor ungdommen drar på fest! Hva er vitsen å holde seg til retningslinjene hvis man på noen områder kan gjøre det stikk motsatte? Og var ikke kjøpesenter veldig fy-fy?? Dette provoserer meg kolossalt!! Anonymkode: 73587...1db
Anonym bruker Skrevet 14. november 2020 #2 Skrevet 14. november 2020 Jeg vil tro det er for å spre julehandelen utover? Er jo mye bedre folk handler hver helg fra nå, enn at alle skal handle de siste to helgene før jul.... Julegaver kommer folk til å handle uansett, og vi vet alle hvor mye folk det er på kjøpesenterne de siste to ukene før jul. Synes det er positivt at de vil ha flest mulig til å handle tidligst mulig jeg. Er jo derfor høyskoler og universitet også har bare hjemmeeksamener i år, så flest mulig reiser hjem fra nå og utover så det ikke blir helt fullt på tog og fly siste uken før jul. Anonymkode: f82a7...978
Anonym bruker Skrevet 14. november 2020 #3 Skrevet 14. november 2020 Folk handler som gale nå, jeg har akkurat kommet inn døra fra en dag på jobb og jeg føler meg mer og mer utrygg på jobb. De siste dagene har folk tatt på seg masker, men så fort de får på seg masker bryr de seg ikke om meteren og andre regler lengre. Også setter de virkelig pris på at vi holder åpene når de slenger fra seg munnbind i butikken, på kassabåndet osv. Fint når vi gjør alt i vår makt for å holde oss friske slik at vi ikke må stenge, og ikke veldig gøy når en har to barn hjemme i faregruppen. Jeg syns det er helt supert at de ber oss handle og gjøre det meste før julekaoset virkelig setter inn, men tilbudsdager, shoppinghelger osv syns jeg ikke så mye om for det betyr at folk ikke sprer seg utover dagene. Anonymkode: 6ee59...13c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå