mirredutt Skrevet 13. november 2020 #1 Skrevet 13. november 2020 Jeg er en frossenpinn, men denne vinteren skal jeg ikke fryse og ønsker meg en lang dunkåpe i bursdagsgave fra mannen min. Hvilken kåpe har du som er varm og fin på? Jeg blir 39 år, og har en ganske sporty stil. Dvs at jeg går aldri i noe med hæler, stortsett alltid i joggesko 😅 (Burde kanskje ønske meg vintersko i samme slengen).
Anonym bruker Skrevet 13. november 2020 #2 Skrevet 13. november 2020 Jeg har en halvlang fra Haust (norsk). Deiligste jakken jeg noengang har hatt. Måtte skaffe meg tynnere ullgensere, for de varme jeg hadde brukt tidligere (og likvel vært kald med de vinterjakkene jeg da brukte) ble rett og slett altfor varme. Gleder meg til å ta den i bruk igjen når det blir kaldt. De koster (jeg var heldig og fant min på kjempesalg for få år siden), men hadde jeg hatt råd til å betale full pris er dette faktisk et av de få produktene jeg ville vært villig til å betale full pris for, for min er like fin og like varm etter fire sesonger. Anonymkode: 9d68c...8cb
Anonym bruker Skrevet 13. november 2020 #3 Skrevet 13. november 2020 Jeg fikk en fin i posten i dag, er Tommy Hilfiger Tyra Maxi, kjøpt hos zalando. Synes den var veldig fin på, og regner med den er god og varm. Så går den under knærne. Passer fint til en frysepinne som meg. Anonymkode: 4c353...e80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå