Anonym bruker Skrevet 13. november 2020 #1 Skrevet 13. november 2020 Har rotet meg inn i en diskusjon på facebook med en kollega som tydeligvis er svært indignert på vegne av Donald Trump som blir sensurert og kneblet av mediene. Sier altså vedkommende.. Videre er visstnok Biden pedofil, det finnes nemlig manipulerte bilder hvor han kysser barn upassende. Harris er ond og noe som heter MSM har ødelagt USA. Er det noen som kan fortelle meg hva dette egentlig handler om? Jeg tror ikke på dette våset altså, men det gjør min bekjent og mange av hans omgangskrets. Disse menneskene er nok forankret i kristenfundamentalistiske miljøer, men de tror altså fullt og fast på en sammensvergelse av massemediene for å skjule hva som egentlig foregår. Hva skal jeg si for å nå frem? Anonymkode: a857d...5d1
Anonym bruker Skrevet 13. november 2020 #2 Skrevet 13. november 2020 Ingenting. De er kunnskapsresistente. Logg av og gå videre Anonymkode: 469ee...971
Nyttårs barn Skrevet 13. november 2020 #3 Skrevet 13. november 2020 Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
Anonym bruker Skrevet 13. november 2020 #4 Skrevet 13. november 2020 Det er ugjennomtrengelig grums, er jeg redd. Jeg tror ikke det er noe du kan si som vil overbevise dem om at det er andre måter å se dette på. De har hatt en president der borte i 4 år som har hakket løs på demokratiet, vitenskapen og mediene og samtidig flørtet med ytterste høyre, QAnon og rasisme. Han har gjort løgn til noe akseptabelt og alminnelig høflighet og dannelse til fremmedord (Ville du trodd det om noen for 10 år siden fortalte deg at det skulle sitte en president i USA som skulle bruke stygge kallenavn på sine motstandere og bruke ord som lamestream media, og at folk skulle bli så vant til det at de ikke reagerte lenger?) . De som velger å se forbi alt det hårreisende Trump har sagt og gjort disse årene og kanskje i tillegg kjøper at han er innsatt av Gud (Jepp, har en sånn bekjent jeg også), de har lukket øyne og ører for alle motargumenter, eller hat, som det kalles. Du kommer ingen vei. Argumenterer du mot blir du nok fortalt at du enten dum, naiv eller forledet av msm. Anonymkode: ae811...1f4
Gjest Skrevet 13. november 2020 #5 Skrevet 13. november 2020 Gærning-alarm. Du kan ikke kurere sånne folk. La det ligge.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2020 #6 Skrevet 13. november 2020 Mot dumskap kjemper selv gudene forgjeves... Anonymkode: 7b25d...532
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå