Gå til innhold

Ny jobb. Når passer det å bli gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått meg fast jobb, 100%. Starter i midten av desember. Når tenker dere at det er passende å begynne å prøve? Jeg tenker at dette er jo noe arbeidsgiver må være forberedt på, da han ansetter ei på 25 år, som er etablert med samboer, hus og ei datter på fire 🤷🏼‍♀️ hehe. 

Kom til å tenke på det nå, da jeg tydelig har eggløsning i dag. Med magesmerter i går og eggløsningsslim i dag er det ikke tvil. 

Hilsen ei som er babysyk etter nummer to🙈

Anonymkode: bd70d...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har nettopp fått meg fast jobb, 100%. Starter i midten av desember. Når tenker dere at det er passende å begynne å prøve? Jeg tenker at dette er jo noe arbeidsgiver må være forberedt på, da han ansetter ei på 25 år, som er etablert med samboer, hus og ei datter på fire 🤷🏼‍♀️ hehe. 

Kom til å tenke på det nå, da jeg tydelig har eggløsning i dag. Med magesmerter i går og eggløsningsslim i dag er det ikke tvil. 

Hilsen ei som er babysyk etter nummer to🙈

Anonymkode: bd70d...167

Har dere hatt sex de siste dagene? Da kan du være gravid alt nå. Er deg ikke tiddn før eggløsning man har mest sjans for å bli gravid? 

Anonymkode: bb3a3...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ett perfekt tidspunkt? Neppe. Det vil alltids være noe som gjør at man kanskje bør vente. Man vet aldri om det vil ta tid eller om det vil gå raskt.  Gjør det som passer deg. Du er sikkert ikke uerstattelig på jobb. Lykke til😊.

 

Selv startet vi å prøve 3mnd ut i ny jobb. Tok ett halvt år å bli gravid. 

Anonymkode: ab16c...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som arbeidsgiver selv så ville jeg sagt at det passer aldri 😉 Men som du sier, dette vet man jo skjer så det løser seg lett. De setter nok pris på at du ikke avventer til 8.mnd å si noe, så man rekker å planlegge. Men barselpermisjon er bare et øyeblikk i et langt arbeidsliv,tross alt. 

Anonymkode: 8be98...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har dere hatt sex de siste dagene? Da kan du være gravid alt nå. Er deg ikke tiddn før eggløsning man har mest sjans for å bli gravid? 

Anonymkode: bb3a3...56f

Stemmer nok det!

Men så tenkte jeg ikke å begynne denne måneden heller. Jeg begynte å tenke på det da jeg oppdaget utfloden i dag 😊 

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Som arbeidsgiver selv så ville jeg sagt at det passer aldri 😉 Men som du sier, dette vet man jo skjer så det løser seg lett. De setter nok pris på at du ikke avventer til 8.mnd å si noe, så man rekker å planlegge. Men barselpermisjon er bare et øyeblikk i et langt arbeidsliv,tross alt. 

Anonymkode: 8be98...60c

Hehe, ja men da er det vel bare å kjøre på etterhvert nå 😉

Anonymkode: bd70d...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...