Anonym bruker Skrevet 13. november 2020 #1 Skrevet 13. november 2020 Hei jeg har en jente på 8 år som ønsker seg Sminkedukke til jul. Noen som har kjøpt en bra Sminkedukke? Syns ofte de inneholder mye drit.... Anonymkode: 5f93c...ae6
Anonym bruker Skrevet 13. november 2020 #2 Skrevet 13. november 2020 Bra og bra Mine to jenter på 11 og 13 år kastet sminkedukkene når de ryddet på rommet nå, men de har egentlig blitt ganske mye brukt. De har ikke sminket så mye, men frisert desto mer. Så her har hårkvaliteten vært viktigere enn ansiktet. Dessverre var det ikke veldig godt hår på dem da, men de har nå flettet og styrt en del med dem. Det fulgte med en del lekeføner og sånt, det har aldri blitt brukt. Tror de var sånn ca 5 og 7 år eller noe sånt da de fikk dem, og siste par årene har de knapt vært rørt. Det er denne mine jenter har hatt: https://www.ellos.no/happy-friend/fanny-make-up-doll-head/1579372?extcmp=01_NO_SEM_G4&LGWCODE=1579372%3B87173%3B4797&gclid=Cj0KCQiA-rj9BRCAARIsANB_4AAicGxXN7qfF_t3Uuukqx_APOxrFfkd0hrZZUpLFbXlsPUBeBWneNQaAmj5EALw_wcB&gclsrc=aw.ds Anonymkode: dd2e5...438
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå