Gå til innhold

Er du et medmenneske som ser andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker særlig i disse dager hvor mange har det ekstra tøft. Tar du noen ekstra telefoner, sender en sms eller liknende for folk du trur at har det tøft eller feks du veit er mye aleine? 

Anonymkode: 4cf7a...500

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er/gjør du? 

Anonymkode: 905a5...57b

Skrevet

Jeg er dessverre ikke flink til det. Jeg har lyst til å krype under dyna, og bare være i fred. Orker knapt ta tlf hvis folk ringer, og har bare lyst til å hyle ut til verden at jeg trenger tid til å bare hvile. Og derfor lar jeg andre være i fred. Men alle andre ønsker nok ikke være i fred. Jeg har ingen ting å tilby verden, før jeg har fått pustet ut. Og det hjelper ikke å snakke om at jeg blir gal av smerter. Eller at min mann er kronisk syk. Eller at min sønn er hardt skadet i utlandet. Og alt det andre. Alt dette er der hele tiden, og da trenger jeg ikke bli oppringt for å snakke mer om det. Jeg trenger å få være i fred!

Anonymkode: 1fb28...5da

Skrevet

Skulle ønske eg hadde meir overskudd til å vere det og skulle ønske menneskene rundt meg også hadde det, men virkar dessverre som mange har nok med seg og sitt. Inkludert meg! Kjente spørsmålet ditt stakk litt i meg, så i morgon skal eg sende eit par meldingar 😊

Anonymkode: ff756...6eb

Skrevet

Sannsynlegvis ikkje sidan eg ikkje kjem på nokon eg skulle sendt melding til? 

Skrevet

Ja, det er jeg. 

Anonymkode: 6f0f7...c2e

Skrevet

Ja, ganske.

Anonymkode: 788df...47b

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er dessverre ikke flink til det. Jeg har lyst til å krype under dyna, og bare være i fred. Orker knapt ta tlf hvis folk ringer, og har bare lyst til å hyle ut til verden at jeg trenger tid til å bare hvile. Og derfor lar jeg andre være i fred. Men alle andre ønsker nok ikke være i fred. Jeg har ingen ting å tilby verden, før jeg har fått pustet ut. Og det hjelper ikke å snakke om at jeg blir gal av smerter. Eller at min mann er kronisk syk. Eller at min sønn er hardt skadet i utlandet. Og alt det andre. Alt dette er der hele tiden, og da trenger jeg ikke bli oppringt for å snakke mer om det. Jeg trenger å få være i fred!

Anonymkode: 1fb28...5da

❤️

Anonymkode: 85dd9...bef

Skrevet

Jeg vet bare en som kanskje hadde satt pris på det. Han vil jeg holde avstand til, ellers blir han alt for intens.

Anonymkode: c8995...9b8

Skrevet

Jeg vet ikke om noen, rett og slett.

Anonymkode: 20bcb...0cf

Skrevet

Jeg gjør det til søsteren min, men ellers ikke så flink å ta kontakt med andre dessverre, har ikke mye kapasitet utenom. Men takk for påminnelsen, skal prøve å ha det i tankene og kanskje sende en sms til noen....

Anonymkode: f4cfb...1fb

Skrevet
16 hours ago, Anonym bruker said:

Tenker særlig i disse dager hvor mange har det ekstra tøft. Tar du noen ekstra telefoner, sender en sms eller liknende for folk du trur at har det tøft eller feks du veit er mye aleine? 

ja det synes jeg at jeg er

Anonymkode: 9ffba...911

Skrevet

Nei det har jeg ikke kapasitet til nå for tiden. Jeg har nok med å få meg selv gjennom dagene.

Anonymkode: 79878...527

Skrevet

Nei. Jeg er emosjonelt skadet, og har ikke nok empati til å bry meg

Anonymkode: 2edf4...32e

Skrevet
På 12.11.2020 den 23.28, Anonym bruker skrev:

Jeg VAR det. Men etter at alle de som ikke var det, utnyttet min snillheti årevis , er jeg desverre ikke lenger. Min erfaring er at det er laaangt mellom ekte medmennesker, selv om de aller fleste liker å framstille seg som ett.

Anonymkode: c64bb...db0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...