Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #1 Skrevet 12. november 2020 Tenkte jeg skulle ta en ordentlig nedvask før jul. Og da lurer jeg på om det er noen som har noen geniale tips angående rengjøring. Samme hva det gjelder, om det er badekaret, komfyren eller gulvet. Vil høre smarte tips og triks. 🙂 Anonymkode: 5a9f8...2bb
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #2 Skrevet 12. november 2020 Dampvasker 🤩 Genial til alt, spesielt fliser og fuger. Men du aner ikke hvor mye møkk det er rundt om kring før du går over med dampvasker. Anonymkode: 38a71...e1d
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #3 Skrevet 12. november 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dampvasker 🤩 Genial til alt, spesielt fliser og fuger. Men du aner ikke hvor mye møkk det er rundt om kring før du går over med dampvasker. Anonymkode: 38a71...e1d Dampvasker var min tanke og! Og da med mange tilhørende microfiber"kluter" til de forskjellige munnstykkene, eller hva det kalles. Anonymkode: 08ee2...6d4
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #4 Skrevet 12. november 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Dampvasker 🤩 Genial til alt, spesielt fliser og fuger. Men du aner ikke hvor mye møkk det er rundt om kring før du går over med dampvasker. Anonymkode: 38a71...e1d Takk for tips! Hvor har du kjøpt din? Evt hvilket merke? Og vil gjerne ha flere tips! 😄 Anonymkode: 5a9f8...2bb
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #5 Skrevet 12. november 2020 Eddik- og zaloblanding. WC-rensen til Europris er gull til fliser i dusjen. Ta et googlesøk så ser du 🙂 *googlerdampvasker* Anonymkode: e4b96...22b
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #6 Skrevet 12. november 2020 Jeg har denne https://www.kaercher.com/no/home-garden-rengjoeringsutstyr/dampvasker/sc-2-easyfix-15120500.html Har kjøpt til flere microfiberkluter. Alt på badet, kjøkkeninnredning, dører, vegger, gulv osv vaskes med den. Kun vann, ingen kjemikalier. Svigersønnen min brukte den t.o.m for å få fjernet noe kliss ungene hadde rotet i baksetet på bilen. Beste kjøpet jeg har gjort. Anonymkode: 08ee2...6d4
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #7 Skrevet 12. november 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har denne https://www.kaercher.com/no/home-garden-rengjoeringsutstyr/dampvasker/sc-2-easyfix-15120500.html Har kjøpt til flere microfiberkluter. Alt på badet, kjøkkeninnredning, dører, vegger, gulv osv vaskes med den. Kun vann, ingen kjemikalier. Svigersønnen min brukte den t.o.m for å få fjernet noe kliss ungene hadde rotet i baksetet på bilen. Beste kjøpet jeg har gjort. Anonymkode: 08ee2...6d4 Fiffig!!! Jeg får se etter tilbud når black week starter. Anonymkode: e4b96...22b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå