Gå til innhold

Kjolen til Vår Staude i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

❤️❤️❤️💕❤️💕

hvilket merke er det? Noen som vet? 

Anonymkode: ab28a...63b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ... 

Skrevet

Ikke alle ser Gmn, og få gidder lete fram i nett-tv for å så. Så tror du har større sjans på svar ved å legge inn bilde.

Anonymkode: 356ab...225

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke alle ser Gmn, og få gidder lete fram i nett-tv for å så. Så tror du har større sjans på svar ved å legge inn bilde.

Hvorfor i allverden gidder du å gå inn på en tråd som  du ikke har noe å svare på? Du  vet jo allerede at du ikke  vet svaret ... 

Skrevet

Jeg la merke til den jeg og. Hvis du følger TV2 på facebook, så send en melding og spør. Jeg har gjort det noen ganger.

Anonymkode: a7bb5...392

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor i allverden gidder du å gå inn på en tråd som  du ikke har noe å svare på? Du  vet jo allerede at du ikke  vet svaret ... 

Jeg hadde da virkelig ingen anelse da jeg gikk inn på tråden at det ikke var bilde med. For det logiske er jo å legge med bilde når det er så enkelt å ta bilde av tv-skjermen.

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde da virkelig ingen anelse da jeg gikk inn på tråden at det ikke var bilde med. For det logiske er jo å legge med bilde når det er så enkelt å ta bilde av tv-skjermen.

Samme tenkte jeg.

Ta et bilde fra sendingen, link til sendingen i tillegg, så vil jeg tro du sikkert får flere svar, HI.

Anonymkode: f9934...5ef

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å se et bilde av kjolen! Noen som gidder å legge ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...