Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #1 Skrevet 12. november 2020 Jeg dater 3 stk akkurat nå, og de vet om hverandre, vil være helt ærlig om det, er spesielt 2 jeg liker svært godt,men usikker på den 3. første personen : Snill, kjekk, men jeg må alltid betale når vi er ute, han gidder ikke og jobbe og synes det er helt greit og leve på sosialen ( dommer ikke folk som lever på sosialen,men det blir dyrt da jeg må betale hver gang) så denne personen er jeg mest usikker på,men føler meg slem for og dumpe pga økonomien Andre personen : Har jeg kjent siden jeg var 13 år, vi gikk sammen på ungdomsskolen, jeg visste ikke at personen likte meg engang, personen nekter at jeg betaler når vi er ute ( noen ganger betaler jeg i forveien for jeg synes ikke det er riktig at kun 1 betaler ) , Hn gir absloutt all av seg selv, er oppmerksom, Herlig, veldig glad i barna sine, god økonomi og jobb, men ikke min smak sånn egentlig,men Kjemien er veldig god og vi trives sammen siste personen : Må være den snilleste jeg noen gang har møtt, min type gutt, veldig opptenksom ,tenker mer på andre enn seg selv, Veldig god i senga ( vi var elskere før,men så ble han gift og vi hadde ikke kontakt på nesten 10 år, så ble han skilt i Desember i fjor ) Så han kjenner jeg veldig godt, her betaler vi anhver gang, noe som jeg liker best, Han har barna sine 50/50, fast og godt betalt jobb. Jeg har datet 1 og 2 lengst siden Mars og April og nr 3 siden tidlig i Oktober Anonymkode: 8d2d1...4a4
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #2 Skrevet 12. november 2020 Håper dette er tull. Hvis ikke er svaret mitt at jeg håper virkelig ingen av disse tre velger deg. Anonymkode: 21535...70f
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #3 Skrevet 12. november 2020 Du er jo ikke veldig interessert i noen av dem, er du vell? Anonymkode: 1dc5f...b13
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #4 Skrevet 12. november 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Håper dette er tull. Hvis ikke er svaret mitt at jeg håper virkelig ingen av disse tre velger deg. Anonymkode: 21535...70f Ja, det er tull. Er tydelig at det er Blair Waldorf / Love 85 som kjeder seg igjen. Anonymkode: 659bf...cfd
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #5 Skrevet 12. november 2020 Virker som nr 3 er den mest attraktive ✌️ Anonymkode: e81a5...250
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #6 Skrevet 12. november 2020 Nr.1 er fullstendig utelukket Anonymkode: 1db91...68a
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #7 Skrevet 12. november 2020 Så du tenker å velge mann utifra om hvem av dere som betaler for middagen? Anonymkode: 3bf2f...459
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #8 Skrevet 12. november 2020 Ingen av dem, rett og slett fordi jeg ville innsett at jeg ikke var moden nok til å gå inn i et forhold, at jeg måtte ta et oppgjør med egne verdier, hva som er viktig for meg i forhold, hva jeg trenger i et forhold, hva jeg har å gi i et forhold, hvorfor jeg søker så mye oppmerksomhet uten at det er følelser involvert, hva som gjør at jeg ikke er ærlig med meg selv. Anonymkode: e52f0...0ac
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #9 Skrevet 12. november 2020 Jøjemeg, veldig mye fokus på hvem som betaler her Regner med dette er bare tull, hadde du vært skikkelig forelsket hadde du ikke vært i tvil. Jeg som ikke kjenner noen av dem kan bare uttale meg om det du skriver og da er nr 1 helt uaktuell pga hans holdninger. "Helt greit å leve på sosialen" og "gidder ikke jobbe" er ikke kompatibelt med hvordan jeg ser på samfunnet. Nr 2 og 3 virker ganske likestilte, så alt hadde hengt på følelsene, og hva du føler kan ikke jeg uttale meg om. Anonymkode: 98fd9...62d
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. november 2020 #10 Skrevet 12. november 2020 Hvem som betaler middagen er jo hekt irrelevant i mine øyne. Person nr 1 har en forkastelig holdning til velferdsstaten og samfunnet. Slike snyltere gidder ikke jeg å bruke tid på. Velger du han kan du bare innstille deg på å måtte gjøre alt selv av husarbeid og ellers, han er for egoistisk til å bidra, og ser ikke verdien av å dele på byrdene. Person nr 2 tror jeg du vil kjede deg med, jeg oppfatter ihvertfall ingen lidenskap i beskrivelsen din. Du sier jo også at han egentlig ikke er din type, så jeg skjønner ikke hvorfor du kaster bort tiden der, og kanskje gir han falske forhåpninger. Person nr 3 beskriver du på en måte som virker mest i din interesse. Når det er sagt så synes jeg fokuset på hvem som betaler middag som veldig overfladisk og enkel, og i beste fall er du bare så dårlig med ord at det ikke er så klønete som det virker. Om du virkelig anser det som så viktig at det må nevnes i en så kort personbeskrivelse, så virker du veldig enkel, og ingen av dem bør velge deg. Kanskje person nr 1.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #11 Skrevet 12. november 2020 4 hours ago, Den perfekte mor, påan igjen said: Hvem som betaler middagen er jo hekt irrelevant i mine øyne. Person nr 1 har en forkastelig holdning til velferdsstaten og samfunnet. Slike snyltere gidder ikke jeg å bruke tid på. Velger du han kan du bare innstille deg på å måtte gjøre alt selv av husarbeid og ellers, han er for egoistisk til å bidra, og ser ikke verdien av å dele på byrdene. Person nr 2 tror jeg du vil kjede deg med, jeg oppfatter ihvertfall ingen lidenskap i beskrivelsen din. Du sier jo også at han egentlig ikke er din type, så jeg skjønner ikke hvorfor du kaster bort tiden der, og kanskje gir han falske forhåpninger. Person nr 3 beskriver du på en måte som virker mest i din interesse. Når det er sagt så synes jeg fokuset på hvem som betaler middag som veldig overfladisk og enkel, og i beste fall er du bare så dårlig med ord at det ikke er så klønete som det virker. Om du virkelig anser det som så viktig at det må nevnes i en så kort personbeskrivelse, så virker du veldig enkel, og ingen av dem bør velge deg. Kanskje person nr 1. Det må du gjerne synes, kan ikke blakke meg pga en date, så mest rettferdig og dele på. Er nok nr 3 som er mest akutell Anonymkode: 8d2d1...4a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå