Gå til innhold

Hva ville du solgt hvis du var blakk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en del vesker jeg kunne selge samt sko. Men har noen ultra sjeldne chritstian loboutin sko som jeg kunne fått en del for. Ønsker så absolutt ikke å havne i den situasjonen men om det handlet om liv og død så

Anonymkode: d57dc...edc

Skrevet

Kroppen min. Til pene menn jeg godt kunne tenkt meg å ligge med uansett. Så hadde jeg fått nærhet, sex og penger; på en gang. Hvilket Kinderegg! 

Anonymkode: 380d7...755

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kroppen min. Til pene menn jeg godt kunne tenkt meg å ligge med uansett. Så hadde jeg fått nærhet, sex og penger; på en gang. Hvilket Kinderegg! 

Anonymkode: 380d7...755

Ja prostitusjon er et Kinderegg av gleder.

Anonymkode: 154c8...76f

Skrevet

Brukte truser.

Anonymkode: b0909...3b2

Skrevet

Dette er egentlig en veldig, veldig trist tråd. Det er svært lite sannsynlig at de som har anledning til å frigjøre kapital gjennom salg av aksjer, kunst, eiendom, smykker og liknende, vil bli «blakke». De som opplever relativ fattigdom, det vil si at de har mat på bordet og stort sett får betalt regningene sine, men aldri har råd til noe utover dette og en uforutsett utgift er kjempeproblematisk, vil ikke ha mulighet til å frigjøre kapital fordi de ikke har noe å frigjøre - de eier ingenting å selge. Ingeborg Arvola skriver utrolig fint om den relative fattigdommen i «Buffy By er talentfull». 

Skrevet

Campingvogn,  mc, veteranbil, biler, bunad...

Anonymkode: c716e...8e1

Skrevet

Mannen! Han er snekkar og kunne ta på seg litt meir kveldsarbeid. Og då meinar eg snekring, ikkje det nokon av dei lugubre hjernane de har fantaserer om🤣🤣. Elles har vi berre rask vi har kjøpt brukt. Bilane treng vi for å få inntekt. Kunne selt nokre gamle traktorar kanskje. 

Anonymkode: 156df...c2a

Skrevet

Kroppen min. 

Anonymkode: 7fada...e2d

Skrevet

Hytta og båten. Betyr ingenting for meg.

Anonymkode: 5f937...94b

Skrevet

Jeg har ofte vært blakk, og forsøkt å selge diverse ting. Nå har jeg ikke så mye av verdi, men jeg syns det er veldig vanskelig å få kjøpere og faktisk få solgt noe. Da er det småting som klær, sko, barnevogn o.l. det har vært snakk om. Nå er jeg heldigvis gift med en som er bedre stilt enn meg, og har til og med hus! Det kunne vi solgt hvis det var behov for det. Det dyreste jeg har personlig er en bunad og en symaskin. Hadde jeg ikke funnet min mann hadde jeg sikkert bodd under ei bru eller noe....😅

Anonymkode: 7d992...fa8

Skrevet

Trusene mine

Anonymkode: d9251...c9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...