Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #1 Skrevet 12. november 2020 Skulle gjerne hatt noe som var både litt fint og litt lekkert og litt avslappet kosetøy, nå når jeg sitter på hjemmekontor. Altså ikke vanlig joggebukse og hettegenser, men ser for meg litt "lekrere utgave", finnes det? Anonymkode: 69198...ff9
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #2 Skrevet 12. november 2020 Kan du ikke bare bruke vanlig jobbtøy? Anonymkode: e77b9...72e
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #3 Skrevet 12. november 2020 Finnes sikkert, men hva er vitsen? Hvis du skal synes på videomøter eller noe så sleng på en lett bluse og ha på en fæl men god joggebukse ellers.. Jeg går som en dass hjemme og hvis jeg skal på butikken hiver jeg på meg en olabukse. Hadde ikke brukt penger eller energi til å kjøpe inn "pene" slaskeklær.. Anonymkode: cf649...941
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #4 Skrevet 12. november 2020 Det beste er jo å sitte naken eller i pysj, men det er ikke alle som kan det... Anonymkode: 3ee9a...fe6
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #5 Skrevet 12. november 2020 Juicy Couture. Samme som alle fjortisene går med her nå Anonymkode: fa29d...126
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #6 Skrevet 12. november 2020 Så klart finnes det! Feks en bukse med vide bein og en enkel skjorte eller t-skjorte som passer godt, med en cardigan over. Feks noe lignende denne buksen (har en lignende med bred strikk i livet, superdigg) https://www.zalando.no/weekday-julia-trouser-bukse-black-web21a046-q11.html Anonymkode: bf07c...344
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #7 Skrevet 12. november 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Kan du ikke bare bruke vanlig jobbtøy? Anonymkode: e77b9...72e Jeg er ikke Hi, men jeg sitter altså ikke på hjemmekontor i stramt skjørt, blazer og pumps, det gidder jeg ikke. Anonymkode: a011b...71e
Himmel og hav Skrevet 12. november 2020 #8 Skrevet 12. november 2020 Svaret er kjole. Strikkekjole eller en løs og ledig bomulls eller ullkjole. Ser pent ut, er bare behagelig og strammer ingen steder. På føttene drar du raggsokker.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #9 Skrevet 12. november 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Skulle gjerne hatt noe som var både litt fint og litt lekkert og litt avslappet kosetøy, nå når jeg sitter på hjemmekontor. Altså ikke vanlig joggebukse og hettegenser, men ser for meg litt "lekrere utgave", finnes det? Anonymkode: 69198...ff9 https://belloshop.no/collections/nectar/kjoler Disse (Matea og Mathilde like jeg best)... I babycord. Så har jeg tykke strømpebukser på og er så komfortabel atte. Og med noen smykker, litt oppfreshing av hår og makeup, høyhælte støvletter og vipps kan man dra på fest ,- nesten..... Har begynt å innføre "Kjolehelg". Alltid kjole på fredag og lørdag etter dagens treningsøkt er unnagjort. Har vokst opp med at i helga pynter man seg litt, men å kunne kombinere komfortable, løstsittende kjoler i passe lengde med ei behagelig strømpebukse er jo bare knall! Da det var varmere,- i august (Startet da,-) så var det uten strømpebukse til,- og disse kjolene i lin.... Anonymkode: b3f08...81b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå