Gå til innhold

Fineste hjemmekontortøyet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne hatt noe som var både litt fint og litt lekkert og litt avslappet kosetøy, nå når jeg sitter på hjemmekontor. Altså ikke vanlig joggebukse og hettegenser, men ser for meg litt "lekrere utgave", finnes det?

Anonymkode: 69198...ff9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare bruke vanlig jobbtøy?

Anonymkode: e77b9...72e

Skrevet

Finnes sikkert, men hva er vitsen? Hvis du skal synes på videomøter eller noe så sleng på en lett bluse og ha på en fæl men god joggebukse ellers.. 

Jeg går som en dass hjemme og hvis jeg skal på butikken hiver jeg på meg en olabukse. Hadde ikke brukt penger eller energi til å kjøpe inn "pene" slaskeklær.. 

Anonymkode: cf649...941

Skrevet

Det beste er jo å sitte naken eller i pysj, men det er ikke alle som kan det...

Anonymkode: 3ee9a...fe6

Skrevet

Juicy Couture. Samme som alle fjortisene går med her nå :) 

Anonymkode: fa29d...126

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan du ikke bare bruke vanlig jobbtøy?

Anonymkode: e77b9...72e

Jeg er ikke Hi, men jeg sitter altså ikke på hjemmekontor i stramt skjørt, blazer og pumps, det gidder jeg ikke.

Anonymkode: a011b...71e

Skrevet

Svaret er kjole. Strikkekjole eller en løs og ledig bomulls eller ullkjole. Ser pent ut, er bare behagelig og strammer ingen steder. På føttene drar du raggsokker. 

 

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skulle gjerne hatt noe som var både litt fint og litt lekkert og litt avslappet kosetøy, nå når jeg sitter på hjemmekontor. Altså ikke vanlig joggebukse og hettegenser, men ser for meg litt "lekrere utgave", finnes det?

Anonymkode: 69198...ff9

https://belloshop.no/collections/nectar/kjoler

Disse (Matea og Mathilde like jeg best)... I babycord. Så har jeg tykke strømpebukser på og er så komfortabel atte. Og med noen smykker, litt oppfreshing av hår og makeup, høyhælte støvletter og vipps kan man dra på fest :) ,- nesten..... Har begynt å innføre "Kjolehelg". Alltid kjole på fredag og lørdag etter dagens treningsøkt er unnagjort. Har vokst opp med at i helga pynter man seg litt, men å kunne kombinere komfortable, løstsittende kjoler i passe lengde med ei behagelig strømpebukse er jo bare knall! Da det var varmere,- i august (Startet da,-) så var det uten strømpebukse til,- og disse kjolene i lin....

Anonymkode: b3f08...81b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...