Gå til innhold

Navn du er dittlei av / Navn du elsker


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ikke la dere krenke av denne tråden, folkens. Betyr ikke at navna ikke er fine, men at jeg har gått lei av dem, rett og slett.

Navn jeg er drittlei av: Lucas, Matheo, William (som jeg elsket før, men nå har gått lei), Emma, Sofie, Leah.

Navn jeg elsker: Lars, Oliver, Scott. Olivia, Vilde, Maiken.

Er spent på å høre deres meninger. 

Anonymkode: a9e43...914

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noa/Noah og Ella. Sinnsykt mange som heter det. 
Elsker Aurora hadde jeg fått en datter skulle hun hete det. 
Liker ellers litt tradisjonelle guttenavn. Gustav, Olav, Ola, Johannes og Dag. 
 

Anonymkode: df232...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt lei navnene Emma, Emilie, Julie, Sofie, Sofia, Leah, Lilly, Olivia, Lukas, Leon, Leander, Emil og endel lignende andre navn som har blitt brukt veldig mye. Mange av navnene er pene, men mye brukt.

Navn jeg liker godt: Eva, Maria, Silje, Sara, Eirik, Erlend, Even, Oskar.

Anonymkode: 09009...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er drittlei av Emma-Sofie. Og jeg skjønner ikke hvorfor foreldre tror dette er unikt. Jeg vet om 3 Emma-Sofie som er født bare i år. 
Ellers er jeg veldig lei av William, Oliver, Jonas, Fredrik, Nora, Thea... Generelt alle navn på topp 10 listen.

Det navnet jeg er mest lei av, er uten tvil Lukas. 
 

Elsker navnene: 

Vegard, Ole-Martin, Isak, Thomas, Aurelie, Andrea, Helena, Vilhelmine

Anonymkode: 84f6e...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er fryktelig mange Emma, Ella, Nora, Maja, Noah, Lukas, Theo. Fine navn, men brukt av veldig mange en periode nå.

Navn jeg liker er Åse, Sigrid, Guro, Knut, Lars og Olav.

Har forøvrig tro på at de tradisjonelle norske navnene vil overta mer fremover. Navnetrender går i bølger.
 

 

Anonymkode: 4eb2e...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker : Selma, Wilhelmina, Cornelia og Aurora, guttenavnene Eirik,Jesper,William og Syver

Dritt lei av Linnea, Martine, Celina, Thea, Anna, Liam, Leander, Sander og Eliott

Anonymkode: 34856...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2020 den 18.42, Anonym bruker skrev:

Elsker : Selma, Wilhelmina, Cornelia og Aurora, guttenavnene Eirik,Jesper,William og Syver

Dritt lei av Linnea, Martine, Celina, Thea, Anna, Liam, Leander, Sander og Eliott

Anonymkode: 34856...a11

Du er drittlei av Eliott, men ikke William som er så mye mere brukt? Jeg er enig i at William er et nydelig navn, men det har liksom mistet helt sjarmen når så mange heter det. Jeg vet om bare en gutt som heter Eliott.

Anonymkode: e038e...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2020 den 8.31, Anonym bruker skrev:

Synes det er fryktelig mange Emma, Ella, Nora, Maja, Noah, Lukas, Theo. Fine navn, men brukt av veldig mange en periode nå.

Navn jeg liker er Åse, Sigrid, Guro, Knut, Lars og Olav.

Har forøvrig tro på at de tradisjonelle norske navnene vil overta mer fremover. Navnetrender går i bølger.
 

 

Anonymkode: 4eb2e...5f7

Olav og Lars er nydelig. Jeg ville gjerne brukt Lars da det er bestefaren min sitt navn, men jeg sliter med uttalen.

Anonymkode: e038e...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Anonym bruker said:

Du er drittlei av Eliott, men ikke William som er så mye mere brukt? Jeg er enig i at William er et nydelig navn, men det har liksom mistet helt sjarmen når så mange heter det. Jeg vet om bare en gutt som heter Eliott.

Anonymkode: e038e...200

er 3 i barnehagen til niesen min og 2 på samme trinn som barnet mitt som heter Eliott :) Kommer vel sikkert an på hvor man bor ,Kjenner ingen små William, minste er 15 år

Anonymkode: 34856...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Elsker: Sonja, Doris, Helga, Liv, Edgar, Artur, Ruben, Bo etc

Lei av: Ingrid, Magnus (fine, men rett og slett litt lei de)

Anonymkode: c43e3...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...