Gå til innhold

Går dere på restaurant nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gjør ikke. Men ser mange gjør det...

Anonymkode: 862e9...8f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja gjør det.

Hvis ingen bruker restaurantene blir det knapt med restauranter å komme tilbake til når dette er over.

Så stoler på rutinene dens.

Anonymkode: 3dcd3...4d3

Skrevet

Nei, men det gjør vi nesten aldri ellers heller. Det er ikke noe savn.

Anonymkode: 60466...148

Skrevet

Ja, skal i morgen! Ser helst at det er noen igjen når dette er over 

Skrevet

Vi bestiller take away fra restaurantene i stedet. Så vi støtter de slik!

Anonymkode: 862e9...8f9

Skrevet

Ja, foreløpig gjør vi det. De strever noe vannvittig nå, og kan vi bidra litt så gjør vi det så lenge det er lov. 

Anonymkode: 22fef...618

Skrevet

Nei, vi følger oppfordringen om å holde oss mest mulig hjemme.

men vi bestiller takeaway fra den lokale resturanten her.

Anonymkode: 70f0b...bc3

Skrevet

Ja, men bare der vi kan sitte ute med god plass mellom bordene.

Anonymkode: 630ec...9ec

Skrevet

Ja selvfølgelig! Har virkelig ikke tenkt å mure meg inne i 2 år til corona er over. Jeg lever som normalt å går ofte på kino;spiser på restaurant flere ganger i uken,går i klesbutikker når jeg kjeder meg,går på VilVite og lekeland med barnet mitt osv.

Anonymkode: 6f306...96a

Skrevet

Nei, holder meg selvfølgelig langt unna. Går sjelden ut og spiser uten korona også. Kjøper mye mer take away enn ellers, så gir mer til restaurantbransjen nå enn før.

Skrevet

Ja, det gjør vi. Vi går ikke så ofte på restaurant uansett, men har vi lyst så gjør vi det. Vi har funnet ut at vi er nødt til å leve så normalt som mulig ettersom vi kommer til å ha dette hengende over oss i lang tid.

Anonymkode: 34773...068

Skrevet

Ja, det gjør jeg. De gangene jeg har spist ute nå i det siste er det nesten tomt i restauranten. Er absolutt ikke redd for smitte der og de er flinke på smittevern 👌😊

Anonymkode: f9f8f...789

Skrevet

Nei. Men det er også langt til restaurantene her jeg bor

Anonymkode: e5b40...ae7

Skrevet (endret)
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja gjør det.

Hvis ingen bruker restaurantene blir det knapt med restauranter å komme tilbake til når dette er over.

Så stoler på rutinene dens.

Nei jeg har sluttet med det, jeg  sluttet med det når jeg fant ut at kunder som  ikke drikker alkohol kun er bry for servitører og kokker for vi legger ikke igjen penger. 

Endret av Anonne
Skrevet
31 minutter siden, Anonne skrev:

Nei jeg har sluttet med det, jeg  sluttet med det når jeg fant ut at kunder som  ikke drikker alkohol kun er bry for servitører og kokker for vi legger ikke igjen penger. 

Og det tipper jeg er HELT greit for alle landets resturanter 😂

Vi kjøper aldri alkohol når vi spiser ute, vi er selvsagt like velkomne gjester likevel. At resturantene er avhengig av alkoholservering i tillegg til oss som drikker brus tar jeg virkelig ikke personlig 🙄🥴

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og det tipper jeg er HELT greit for alle landets resturanter 😂

Vi kjøper aldri alkohol når vi spiser ute, vi er selvsagt like velkomne gjester likevel. At resturantene er avhengig av alkoholservering i tillegg til oss som drikker brus tar jeg virkelig ikke personlig 🙄🥴

Bare at dere er jo ikke det.

Anonymkode: 15083...42f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Bare at dere er jo ikke det.

Anonymkode: 15083...42f

Selvsagt er vi det. Vi legger igjen mye penger. At de som drikker alkohol legger igjen mer er da virkelig ikke et problem eller hemmelighet. 

Skrevet

Nei , tar ikke sjansen, men bestiller og henter noen ganger, vil jo gjerne at de forsetter etter Korona

Anonymkode: dde15...bc6

Skrevet

Nei, men vi bestiller oftere take away fra de restaurantene vi liker og som vi vil skal være der når verden blir mer normal. 

Skrevet

Følger anbefalingene her. Så det blir heller takeway fra restaurantene. 

Skrevet

Kan telle på en hånd de gangene jeg har spist ute siden mars. Men take-away har vi 2-4 ganger i mnd. Sushi, indisk, thai+++ Den maten jeg ellers ville spist ute. 

Noen runder med pizzabakeren og mc Donalds har vi også en sjelden gang. Selv om barna elsker sushi hender det de velger burger, pizza eller kebab også. 

Anonymkode: 65ab7...72e

Skrevet

Ja, det gjør vi. Restaurantene her vi bor er flinke til å følge smittevernsregler med renhold og avstand og det som hører med. Vi er nøye på smittevern selv, men livet kan ikke stoppe helt opp, og da er det å av og til å gå ut på restaurant å kjenne på en liten følelse av normalitet veldig godt. Men vi går ikke på andre utesteder enn utvalgte restauranter. Pub og bar er uaktuelt.  Vi har også en kafe hvor vi går av og til for å se litt folk. Der er det veldig flinke til å holde det rent, vasker bordene mellom hver kunde og med jevne mellomrom utenom det også. Og de har flyttet bort bord og stoler for å få god avstand mellom bordene og ikke for mange personer rundt hvert bord. 

Så ja - vi går ut og spiser, men velger våre plasser med omhu. 

Anonymkode: 6d212...a87

Skrevet
5 timer siden, Anonne skrev:

Snakk om å tolke ting akkurat slik man ønsker 😓

Skrevet

Ikke så ofte vi går på restaurant til vanlig, så blir ikke mye av det nå heller. Men skal feire 40-årslag ute på restaurant da. Det blir fint. Ellers tar vi heller med take out. 

Anonymkode: 92f48...cd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...